Heli club gezocht

Hallo,

Ik ben Kevin, ik ben net nieuwe op het forum, ik leer vliegen met een E-sky belt cp v2, heb er nog maar 3 hover vluchten opzitten, heb mijn vierder vlucht de grond een beetje te hard gekust en ben nu met de reparatie bezig ;).

Ik ben dus op zoek naar een vlieg club waar helis toegelaten zijn, en waar de mogelijkheid bestaat om binnen te leren vliegen eventueel. Ik woon in de omgeving van Brussel-Vilvoorde-Grimbergen België, ik weet niet of hier nog mensen zijn van die omgeving, indien jullie een plaatsje weten, bedankt alvast om iets te laten weten.

Alvast bedankt
Kevin

Hey, ik vlieg met dezelfde, ben niet in een club maar wil je wel wat op weg helpen alsge wilt, ben zelf van Perk... r zijn hier velden zat om rustig te vliegen zonder iemand te storen...
Laat maar weten, Grtz

Hey Kevin,

Ben nu verhuisd maar ben lang lid geweest van de Mosquitos in Halle. Erg fijne en vriendelijke club waar ook heli's welkom zijn en, erg belangrijk, waar elke dag gevlogen mag worden en niet enkel in het week-end.

http://www.themosquitos.be

Groeten,

David.

Hoi,

Goed om weten, heb een mailtje gestuurd naar die club, zal daar eens een bezoekje brengen. bedankt bronco

Ik ga deze zondag bij iemand in nederland om stukken te gaan halen, flybars, rotor shaft, en blades natuurlijk. Eventueel is piepen voor zo een flymentor, die installeerd dat, een beetje info erover vragen :-)

Perk, dat is belange niet ver natuurlijk, ik ga soms in houten op het gildenteam eens vliegen, maar ik probeer zoveel mogelijk op platte steen te vriegen zodat de heli nog wat schijft als ik op de grond kom, op gras kan hij al eens snel omklinken hé :-)

Het is gewoon lastig dat trothlle zo enorm gevoelig is, en als je dan je staartrotor draait, dan raak je miniem di trotthle en tspelletje si vertrokken hé .

We moeten eens afspreken als de mijne gerepareerd is hé Koen

Ja, laat maar weten wanneer hij weer vliegklaar is... Wil je daar eventueel ook mee helpen hoor, heb de mijne ondertussen ook al enkele keren in- en uit mekaar mogen halen ;)
Bedoel je met die "winkel in nederland" toevallig "shopzinnig" in breda? daar haal ik men spullen ook, ben er al kind aan huis ;-/
Veel succes nog, Grtz

Nee, niet echt, het is iemand die onder andere zo die flymentor installaties en afstellingen doet enzo, ik ga er zondag naartoe, en hoop dan in de loop van volgende week terug eens te kunnen een hover pging te doen zonder stukken :-)

Je mag me altijd eens je gsm geven anders, de mijne is 0473/220877

Groeten
Kevin

Back