Heli Command = nu koffiedrinken tijdens de hover ????

• Topicstarter Topicstarter Ha-eM Helifun
  • Startdatum Startdatum
Voor zover ik dat nu kan bekijken is echter de hoogte beperkt tot ongeveer 3 m.
Niet echt een hoogte voor mooie luchtopnamen dus.
Daarvoor komt dan een speciale uitvoering De Heli Command Profi.
Daar zijn nog geen gegevens over bekend.

Er is/komt ook een Heli Command 3D die ook stabilisering geeft van de rugvlucht (bestelnr. 8494)

vr.gr.

Joyce

Er is ook een Helicommand profi, die kan stabiliseren tot 10 meter hoogte.
a_HeliProfi2.jpg

Prijs is maar een klein beetje meer. 2980€ 8O koekkoek. Kan je ook voor een Carvec gaan

oef... da's veel :) En 10m is nog niets...... ik wil niet weten wat de 100m versie kost... dan neem ik wel een draganfly ;)

Hey michiel, wel goed lezen he ;) PLAATSVAST TOT 10M... dus hoger dan 10M niet plaatsvast maar wel stabiliserend.

Ja door middel van een gyro systeem. Heb er toch mijn bedenkingen bij. Een gyro verloopt altijd.

jep en bij deze is het ook niet plaats vast hij drift namelijk als een gek weg.
pas als ze met tot op een halve meter presies gps zouden gaan werken zouden ze plaats vast kunnen werken.ik denk dan dat het systeem dat michel had beter werkt

Het systeem wat ik had (FMA Co-pilot) drift ook weg. Maar, de stabilisatie kon niet verlopen om dat dit optisch op de horizon werkte.

GPS is niet op een halve meter precies.

Deze systemen lezen de ondergrond als een optische muis zegmaar. Toch? Dan weet hij wel waar hij is / was.

ja, tot hij hoger komt dan 3 meter (of dus 10 voor de pro) en hij op zijn calibratie van de gyro's moet vertrouwen.

hij stabliseert ook kruis raketen onder weg naar een doel met meer dan de snelheid van het geluid in samen werking met gyro's en zo dat wel.
maar ik heb het over plaats vastheid

Back