Heli days 2013

Hierbij alvast even de affiche van de 3de editie van de heli days
georganiseerd door AMCE in edingen/enghien

inschrijvingen per mail aub voor de BBQ

posten kan hier als je komt, zo kunnen we een pilotenlijst aanmaken.

helidaysenghiennl.jpg

Erg leuke heli meeting daar in Enghien. Prima BBQ en veel verschillende heli's te zien. genoeg mogelijkheden om zelf ook lekker te kunnen vliegen. Schaal, 3D, F3C, verschillende demo's kort om van alles wat. Bij mooi weer ben ik van de partij. Groet vanuit Den Haag, Bryan Stil

Erg leuke heli meeting daar in Enghien. Prima BBQ en veel verschillende heli's te zien. genoeg mogelijkheden om zelf ook lekker te kunnen vliegen. Schaal, 3D, F3C, verschillende demo's kort om van alles wat. Bij mooi weer ben ik van de partij. Groet vanuit Den Haag, Bryan Stil

Hey Bryan
dat is goed om weten dat je ook van de partij zal zijn
altijd welkom hé

grts danny

Nuttige info

Beste Piloten,
AMCE Edingen organiseert zijn 3de HeliDays.

Er is de mogelijkheid gecreëerd om het veld in tweeën te delen, een kant voor de Schaal vliegers en de ander kant voor de 3D mensen, zo is er de mogelijkheid om meer vluchten te maken.

Het is « vrij » vliegen en men zet zich in een rij om op zijn vlucht af te wachten.

De Meeting gaat door zaterdag 18 mei van 09:00u tot 20:00u en zondag van 09:00u tot 18:00u (avond programma voorzien op zaterdag)

Er is de mogelijkheid te komen vanaf vrijdagavond. Camping mogelijk en er is 220V ter beschikking.
Er is ook een tent voorzien om statische modellen of in constructie zijnde toestellen tentoon te stellen.

Grote tent met bar waar drank en snacks te verkrijgen zijn gedurende de twee dagen. Er is een BBQ voorzien zaterdagavond : inschrijven via mail amce@hotmail.be

Inschrijving piloten (inscription pilot) via inschrijvingsformulier op onze site www.amce-enghien.be

In 2012 hadden we 75 piloten, en voor dit jaar hebben we al inschrijven uit Nederland, Duitsland en Frankrijk

Wie er ook zal komen zijn oa : Guy Vanderschelden, Vario-Belgium en het Vario-Team, alsook Albertino Doomen (RC-HeliParts) Vario import voor Nederland en zijn ploeg.

Aan de kant 3D hebben we Michael Daris, Jonas Schelpe, EP-HeliFun en nog zoveel anderen. En vergeet vooral niet “ALLE” types helikopters zijn welkom !!! We hopen dat jullie met nog meer piloten aan

onze horizon zullen verschijnen !!
VOOR INFO.
GSM (+32) 0475.72.96.93
E-mail: amce@hotmail.be
Site web: www.amce-enghien.be
Met Sportieve Groeten,
Francis.

Laatst bewerkt:
Inderdaad Danny ! Ik zal er nog een filmpje van mezelf boven op gooien, met een overzicht van de toestellen vorig jaar. Helemaal niet zo mooi gemonteerd als het jouwe, gewoon brute opnames, maar het geeft wel een goed idee van wat er allemaal aanwezig was.

[media=youtube]5pi75zWHsl0[/media]

O ja, ik zal er natuurlijk ook weer zijn, de volle 2 dagen, met BBQ en al, zou het voor geen geld ter wereld willen missen. :D

En nog gauw een vluchtje van vorig jaar tijdens de Helidays, met mijn oranje raketje... ;)
[media=youtube]tEUWpSmAMLk[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ondanks het slechte weer dat ze voorlopig nog geven voor komend weekend
gaan de heli-days gewoon door.

We hopen dat er toch nog een straaltje zon door zal komen en dat er kan gevlogen worden.

allen dus steeds nog welkom.

Graag ook lopende schaalprojecten voor statische voorstelling in een overdekte plaats.

Was een prima dag vandaag in Belgie. Werd veel gevlogen van schaal tot keihard 3D. Helaas toch enkele crashes, kan ook bijna niet anders als er zo hard en zoveel gevlogen wordt. Zeker de moeite geweest om hier naar toe te gaan. Volgend jaar bij goed weer, zeker weer er naartoe.

Ik was er van vrijdagmiddag tot maandagmorgen en heb me er geen minuut verveeld.
Helemaal top!
Genoeg te zien en te vliegen.
Het weer was boven alle verwachting.
Daar blijf ik dus niet meer voor thuis.
Hoop er volgend jaar weer bij te zijn.

Vriendelijke groet,
Gerard.

Back