heli info

• Topicstarter Topicstarter lucasdehe
  • Startdatum Startdatum
L

lucasdehe

Guest
heej ik wilde graag wat dingen weten..

op wat voor prijs moet ik rekenen als ik een beginners heli wil kopen?(een zender heb ik al)

welke heli is goed om te beginnen(heb je een site waar hij op staat?)

kan ik beter een kant en klare kopen of een bouwpakket?

dat was et wel zo'n beetje.. :roll:

Hoi Lucasdehe, welkom op het forum.
Als je even de zoekfunctie gebruikt kom je al snel veel te weten als beginner. Je bent namelijk niet de eerste die dit vraagt.

Als je persoonlijk gericht wat meer geholpen wilt worden, moet je je budget zeggen (heli vliegen kan al van 100€ voor een prul microheli tot 1600€ voor een volwaardige heli), wat voor spullen je al hebt (merk / type zender etc.). Of je op een club wilt vliegen of niet. etc...

Veel bruikbare info over elektroheli's: www.helifun.info

mijn budget is ongeveer 300 euro.
ik vraag me af wat ik daar voor goede heli van kan kopen.
ik heb wel op sites gekeken maar weet natuurlijk niet of die heli's daar goed zijn en stevig en ook goed om buiten te vliegen.
als je met 300 euro niet ver komt voor een heli om buiten te vliegen dan koop ik liever een goed vliegtuig.
kan je mij in de prijsklasse van 300 euro een goede heli aanraden? :roll:

Met 300 euro kom je niet ver om buiten te vliegen, je zou dan door moeten sparen of een goed vliegtuig moeten kopen.

vliegtuig van 300 wordt al krap (op ezstar enz na) maar een heli wordt net een dragonfly 36 oid waar je niet veel aan hebt...

Dus zoals de rest al zegt, effe doorsparen of een vliegtuig :)

tja.... ark 400 + goede electronica hoeft ook niet zoveel te kosten.... dan heb je wel iets waar je later verder mee kunt.

Tadango zei:
tja.... ark 400 + goede electronica hoeft ook niet zoveel te kosten.... dan heb je wel iets waar je later verder mee kunt.

:lol: ik moet er anders een kleine 600€ voor vrij maken, en dan heb ik de upgrades nog niet... :wink:

Hij zegt dat ie al een zender heeft, als dit een goeie computer zender is
heeftie het duurste al. maar ja watvoor een zender is het?

En anders zou ie om te beginnen een DF #36 of zelfs een #4 kunnen kopen.

persoonlijk vind ik het een nadeel dat het RTF is (kant en klaar),
maar ik ben ook meer voor zelf bouwen.

dus RTF of bouwen ligt aan jezelf.

Back