heli invliegen/controleren

Na een lange tijd van bouwen en proberen is het gelukt
Mijn TRON 5.5 is volgens mij vliegklaar
het heeft een Xnova motor.4x KST servo's, Hobbywing Platinum V4 ESC en de Spirit2 FBL met Geofens gps.
bouwen van de heli was niet zo een probleem maar de electronica had de nodige voeten in aarde.
De oorspronkelijke zenderset was van Frsky de X20 met de nodige ontvangers ,dit was voor mij op een gegeven moment einde oefening. deze is in zijn geheel verkocht en daarvoor kwam een Jeti DS12 SE van Hacker. wat een verschil Na 1 week te hebben gestoeid hiermee gisteravond de Spirit2 ingesteld. vandaag de zender verder voor zien van Flight modus, Throttle cut.Het geheel gecheckt op de Tron en alles blij werken zoals het hoort. nou om een lang verhaal kort te houden het moet natuurlijk het vrije luchtruim in.
wie kan mij in de omgeving hiermee helpen in de omgeving Rijmond, met misschien de zelfdenzender in combo met de Spirit .
alvast Bedankt

Woon in Utrecht. Zou best willen helpen, maar kan geen les geven. Dus het is misschien wel handig om te weten of u zelf kan vliegen of een leeraar zoekt?

vroeger gevlogen met Kees Verplanke uit Zeeland en nog meer van deze jongens
had toen een Schluter met een Rossi60 ring (beest van een motor)
dus wil nog kijken of het met elctro ook nog kan.
Maar dit is een different koekie zou van Gaal zeggen.
FBL was er nog niet wel een gyro met een tol van Robbe de resr was stangetjes goed afstellen
een Heli moduul in de FuttabaFC18 was toen helemaal top

je geeft geen antwoord op de vraag, kan je al vliegen en heb je iemand nodig die de heli invliegt of ben je een beginner met trillende knietjes en zware ademhaling die niet alleen kan vliegen ..

Back