Heli kopen op ebay

Ik weet niet of dit topic in het juiste forum staat, maar vermits het over een trex600N gaat...

Vermits ik mijn raptor 50 de grond in geboord heb heb ik een nieuwe heli nodig (en halve meter nieuw gras voor de buren). Ik zou me graag een trex 600 nitro kopen. Nu was ik wat aan het rondzien op internet waar ik er 1 vind voor de beste prijs en kwam ik hierop terecht:

http://cgi.benl.ebay.be/NEW-ALIGN-T...ryZ34056QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Een t-rex 600 Nitro Sport kit voor maar 224 euro. Vanuit de US. In taiwan vind je ze ook rond deze prijs en voor een dikke 50 euro laat je ze naar hier verzenden.
Goedkoper als dit kan ik ze echt niet vinden, en ik vind dit ook zeer weinig voor zo'n heli!

Nu is mijn vraag...
Is dit wat te betrouwen? Verzending ... Is het misschien namaak?
Gaat de duane extra tax aanrekenen?
Iemand ervaring hiermee ?

Trouwens... Iemand intresse in een gecrashte raptor 50? :D

greetz to everyone :)

Laatst bewerkt:
Hou je wel in de gaten dat er niets bij zit? Geen elektronica en geen motor? :rolleyes:
Zou vervelend zijn als je je daarin vergiste.. nietwaar?

Laatst bewerkt:
Jaja heb er wel verstand van vlieg al langer :)
maar zelf de kit zonder motor en electronica kan je no way voor die prijs vinden hier!

Gaat de duane extra tax aanrekenen

Als je geluk hebt niet, als je pech hebt wel. Dat is maar net of ze het onderscheppen of niet.

Ik zou mij er niet aan wagen en 'm gewoon in NL kopen. Je betaalt dan iets meer, maar weet ook waar je terecht kunt voor onderdelen, garantie, etc. Daarnaast, als er iets scheefloopt, is het makkelijker te herstellen.

In de regel is het met dit soort e-bay winkels zo dat het gros an sich wel levert wat ze beloven, maar een aantal niet. Als je maar lang genoeg bij dit soort winkels koopt, zal er vroeger of later iets misgaan, waardoor je uiteindelijk in totaal net zo duur uitbent als dat je het gewoon in NL gekocht had.

Tim

er is al héél wat geschreven over importeren vanuit het buitenland (usa of azië)
het heeft zijn voor en nadelen dat is zeker.

en eigenlijk komt het allemaal neer op service : hoeveel service wil je, zoja wat wil je ervoor betalen.

ikzelf koop veel in het buitenland maar neem de administratieve problemen er dan wel bij = paypal/visa, importdocumenten, douanediensten ... etc

ga eens kijken bij helikraft in taiwan (http://www.helikraft.com)
goede prijzen, nu met extra volume en eindejaarsdiscount, snelle verzending via ems taxipost.

succes

yves

Ok maar service heb ik niet echt nodig. Ik weet hoe ik hem in elkaar moet zetten en als ik stukken nodig heb weet ik waar ik ze kan vinden.
Ik denk dat ik dan toch er 1 via ebay ga kopen.

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe alles verloopt! :)

thanks voor de antwoorden.

Eigenlijk komt het hierop neer:
Vanuit de states altijd prijs !!! (douane), vanuit taiwan, hongkong ed nog nooit problemen gehad en geen extra kosten.

De t-rex is onderweg vanaf taiwan :p
Ik heb juist geen €300 betaald voor de heli + verzending. Ben benieuwd wanneer ik hem hier ga hebben en of er taxen extra te betalen gaan zijn!

Ik hou jullie zoals beloofd op de hoogte :)

De heli is vandaag toegekomen. Douanekosten => €24

dus alles in totaal 320 euro betaald voor de kit.
Nu maar beginnen bouwen :D

Back