heli op muur geknalt en nu stuk?!

• Topicstarter Topicstarter emertoerik
  • Startdatum Startdatum
E

emertoerik

Guest
ik vlieg nu al een tijdeje mijn blackhawk deluxe (van silverlit) en ik weet niet goed wat er gebeurde maar na foutje vol gas op muur geknalt. blades waren al niet 100 procent maar nu klein blokje op roterkop afgebroken en nu zit een blade los. weer op zijn plek geduwd schroefje iets strakker gedaan en een druppel lijm er tussen. en toen of geen lift of accu niet goed maar omdat maar ik wou toch maar nieuwe onderdelen. probleem is nu om het kapotte te vervangen. het is een schaalromp dus het is een mooi verpaktte boel. dus a. hoe moet dat en b. waar voor minder dan 40 euro nieuwe bladen en roterkop? (ik ben niet krenterig maar de heli zelf koste 40 euro dus als onderdelen meer kosten heeft het geen zin)

groet erik

Foto??

Als je schade ca €40,- is, een nieuwe ook €40,- , zou ik een nieuwe kopen.
Heb je meteen wat reserve onderdelen en een reserve accu.

Gr. Ron

+1

het heeft vaak geen zin om zoiets te herstellen, juist vanwege de prijs.
Persoonlijk vind ik dit ook een groot nadeel aan die ''speelgoed'' helikoptertjes.
spot goedkoop, maar als er iets stuk gaat kun je vaak beter een nieuwe aanschaffen.

balen. vind het juist zon leuk ding. wat zal dan een goede andere zijn. (iedereen zegt dat je snel op een 3 kanaals uitgekeken bent dus het moet wel een 4 kanaals zijn.)
de nine eagles solo pro?

edit: foto gaat echt niet lukken probeer het al een uur maar komt er niet scherp op.

de solo pro is inderdaad geen gek idee :)
staat een boel over geschreven hier...

ja inderdaad. crashes komen nooit gelegen maar nu al helemaal niet. heb net een dag voor mijn crash voor 300 aan kites en uitrusting besteed (andere hobby) dus ben voorlopig bluter dan blut. word met zakgeld dus of 10 maanden sparen of toch maar eens al dat oude speelgoed verkopen.

Back