heli pilot schaal 1:18 ?

Ik zoek 1:18 heli pilot . Heb al heel wat gegoogled maar kom op geen treffelijk resultaat uit .
Iemand een link of meerdere :help:

Bedankt voor de tip , enige probleem is verzendkosten ;) Die zijn nog duurder dan poppetje zelf . Zal het eens overwegen als laatste redmiddel .

Heli-Pilotenfiguren-im-Massstab-1-18-1-20.jpg

Ongeacht het camerastandpunt worden links en rechts aangegeven tov de normale voorwaarste vliegrichting. Ik zou mijn posting dus wat aanpassen Guyken... en niet alleen omwille van die vergissing!

Heligroeten,

Nick

full
Volgende week komen de popjes binnen en dan weer meer ...
Naar het schijnt zijn ze ongeschildert en dat brengt ons weer naar de jeugdjaren waar we figurines en diorama's maakten :p
Ondertussen beetje cockpit in elkaar geflanst . Schiet mij niet af he , in een t rex 500 heb je niet al te veel plaats .

Laatst bewerkt door een moderator:
En DPD was vroeg deze morgen :banana: Gisteren mijn verf collectie nog eens van zolder gehaald . Hopelijk zit er nog iets goeds bij . De piloten zijn van een soort schuim gemaakt en ultralicht (3 gram / stuk )

full

Zo , de crew is aan boord . Misschien zijn ze nog wat aan de kleine kant maar ik ben tevreden . Masterart heli heeft momenteel een cocpit interieur voor zijn Huey 500 . Misschien maken ze de piloten ook nog eens ?
Voorlopig was dit het beste dat er te vinden was :banana:
full
full
full
full
full
full
full

Er is dus blijkbaar iets mis gegaan met die laatste foto's . Ligt niet aan mij waarschijnlijk door veranderingen aan het forum . Eens zien of ik de originele nog heb :hammer:

Hallo, ik ben nieuw hier. Ik zag dit item in de zoekresultaten en was nieuwsgierig. Ook omdat ik helikopters van 1:18 en dus ook piloten heb.

Hoi,
en welkom op MBF !

met je piloten kan ik niks, maar ik zie, dat je helemaal in mijn buurt woont,
waar vlieg je en met wat ...

Groet
Uwe . . sorry voor even :offtopic:

Back