B
basV
Guest
daar ben ik weer... Zwaar in de weer inmiddels met realflight en hier en daar even kijken of ik het geleerde in de praktijk kan brengen...
Toen gebeurde het.
Ineens hield de heli het voor gezien, en sindsdien ook geen tekens van leven meer vernomen.
In eerste instantie dacht ik dat de accu leeg was. Dus nieuwe lipo erop, hetzelfde verhaal.
Accu's geladen. ruim twaalf volt op de multi-meter. zou goed moeten zijn.
Zodra ik de lipo aansluit gaat normaal de gyro piepen en wordt het rode ledje blauw.
Nu niet meer. Wel valt het me op dat de motorregelaar warm wordt.. Zou deze de geest hebben gegeven? is zoiets na te meten? of moet ik het ergens anders in zoeken?
btw Hoe lang duurt gemiddeld het laden van een 11,1V lipo 3C? Bij mij ca. 45 minuten...
Toen gebeurde het.
Ineens hield de heli het voor gezien, en sindsdien ook geen tekens van leven meer vernomen.
In eerste instantie dacht ik dat de accu leeg was. Dus nieuwe lipo erop, hetzelfde verhaal.
Accu's geladen. ruim twaalf volt op de multi-meter. zou goed moeten zijn.
Zodra ik de lipo aansluit gaat normaal de gyro piepen en wordt het rode ledje blauw.
Nu niet meer. Wel valt het me op dat de motorregelaar warm wordt.. Zou deze de geest hebben gegeven? is zoiets na te meten? of moet ik het ergens anders in zoeken?
btw Hoe lang duurt gemiddeld het laden van een 11,1V lipo 3C? Bij mij ca. 45 minuten...