Heli vliegers Delft en omstreken

Ben jij een helivlieger in de omgeving van Delft / Den Haag? Ben je nog opzoek naar een vliegmaatje?

Laat het weten in dit draadje.

Ik ben een Trex450/Protos 500 helivlieger en vlieg al met wat toffe gasten maar ik zou het leuk vinden is een toffe vliegmaat van mijn leeftijd te vinden. Leeftijd: 21 jaar.

Gr Chiel

Ben jij een helivlieger in de omgeving van Delft / Den Haag? Ben je nog opzoek naar een vliegmaatje?

Laat het weten in dit draadje.

Ik ben een Trex450/Protos 500 helivlieger en vlieg al met wat toffe gasten maar ik zou het leuk vinden is een toffe vliegmaat van mijn leeftijd te vinden. Leeftijd: 21 jaar.

Gr Chiel
Ik zelf ben meer van de planken, maar een maat van me is sinds een halfjaar bezig met een koffiemolen, maatje 450.
Nu is hij wel wat ouder (rond de 40) maar nog jong van geest zeg maar.
(en hij spreekt geen nederlands, alleen engels)
Maar misschien dat we een keer op scheveningen kunnen meeten?

Pb me dan ff

Scheveningen, daar woon ik :),
26 jaar en heb wel een aantal heli's, niet allemaal meer vliegklaar en al ff ook niet meer gevlogen, maar goed. Wil binnenkort weer een beetje ermee gaan spelen, maar misschien dat ik ook even wacht tot mijn vingers er niet compleet afvriezen...

Scheveningen, daar woon ik :),
26 jaar en heb wel een aantal heli's, niet allemaal meer vliegklaar en al ff ook niet meer gevlogen, maar goed. Wil binnenkort weer een beetje ermee gaan spelen, maar misschien dat ik ook even wacht tot mijn vingers er niet compleet afvriezen...
Afgelopen zondag nog wezen vliegen. 10 minuten, daarna 20min je handen weer warm zien te krijgen. Wel te gek vliegweer, dat dan weer wel

hee Helivliegers,

Leuk te horen dat er vliegers in de buurt zijn. Tja hoe kom je er anders achter dan via het modelbouwforum. Hopelijk wordt het snel weer beter vliegweer. Dan heb je dat probleem niet met koude handen ;)

Laten we contact houden en zodra het beter weer wordt is een keer een plek op te zoeken om elkaar te ontmoeten.

Sietse, ben je al bezig om je heli's weer op orde te maken voor de zomer?

Gr Chiel

Back