Heli vliegers omgeving Spijkenisse (Rotterdam)

• Topicstarter Topicstarter Mitchelll
  • Startdatum Startdatum
M

Mitchelll

Guest
Hallo, ik vroeg me af of er ook mensen in omgeving spijkenisse wonen, ik ben zelf net begonnen met heli vliegen en wil graag wat leren van andere mensen. ik heb zelf een Raptor 50 Titan

Rotterdam noord hierzo, een beginner, heb net een maandje mn eerste 6ch.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, de belt cp ? ook lid van een club of gewoon soms buiten oefenen :)

Spijkenisse hier ;)
Ben nu een goed half jaar bezig met heli's! Maar ben nog zeker een beginner. Hoveren gaat goed. Beetje tail in heen en weer vliegen gaat ook prima.
Ben nu op de sim bezig om meer te oefenen. Gekke is dat ik daar al inverted kan vliegen en een beetje tic tocs enzo. Maar een rondje vliegen dat wil nog niet echt ;)

Laatst bewerkt:
Zoetermeer hier, ongeveer een uurtje van Rotterdam verwijderd.. Ook een beginnertje. :]Hoveren gaat al redelijk, ben nou me heli aan't upgraden dus hij staat ff grounded.. :p

Altijd leuk om te zien dat er nog meer mensen in omgeving Hoogvliet/Spijkenisse bezig zijn met heli's. Wie weet zien we elkaar nog een keer ;)

Marvin

Nou mischien is het dus wel is leuk om een keer af te spreken... waar uit hoogvliet kom je ? ik heb bijna mn hele leven in meeuwenplaat gewoond

Ja lijkt me ook leuk. Het probleem is alleen dat ik zelf geen nitro heli heb en dus ook helemaal geen verstand heb van het brandstof gedeelte van jouw heli. Als dat niet uitmaakt dan is het inderdaad leuk om eens een keer af te spreken, er zijn ongetwijfeld veel andere vragen waar ik wel een antwoord op heb :mrgreen:. Ik woon sinds een paar jaar in de richting van station Tussenwater.

Ik hoor het wel...

Ja da's waar.
Ik weet niet hoe jij met je tijd zit? Ik heb door m'n studie en werk doordeweeks meestal geen tijd om te vliegen :(, maar deze donderdag en vrijdag kan ik wel.

ik zit te wachten op mn tail boom ... haha zou een vrijdag pas binnenkomen, ben vorige week iets te hard geland

He Mitchell dat komt op zich wel mooi uit want ik krijg ook omstreeks die tijd de onderdelen voor m'n Beam (een week of twee geleden ook iets te hard geland :mrgreen:).

Snipes, ik had inderdaad van Joram op helifreak over dat forum gehoord en hou het de laatste week regelmatig in de gaten. Als ik een keer in de gelegenheid ben kom ik zeker eens een keer langs.

hahaha lekker bezig, ik vraag me wel is af wat die fabrikanten nou per jaar alleen aan de onderdelen verdienen en hoeveel er van elk onderdeeltje wel niet ge maakt wordt..

maarre ander probleempje heb geen auto :) en een raptor 50 neem je niet zo makkelijk mee :P

Volgens mij is het zo dat de fabrikanten meer aan de onderdelen verdienen dan aan de verkoop van de kits zelf. Ik weet dat dat voor mij helaas aardig kan kloppen...

Ja die Raptor word lastig vervoeren inderdaad zonder auto. Ik neem aan dat je dan ook niet zaterdag hier naar Hoogvliet komt (zie de link van Snipe onder
"meetings")?

Owke ik kom in ieder geval wel langs, met of zonder raptor ...

Is die plek naast die gevangenis daar ?
Posted via Mobile Device

Als het goed is is het naast de gevangenis, daar vliegen ze meestal.
Ben zelf ook nog niet in de gelegenheid geweest te gaan kijken, maar kom wel een keer langs!

Back