Heli vliegers rond Delft

Meer helivliegers gezocht in de omgeving Delft en omstreken..

Woon je in Delft of in de omgeving daarvan? Heb je een heli? Zoek je mensen en een locatie om te kunnen vliegen?

Laat dat weten op dit forum waarna we kunnen afspreken om een dag te gaan vliegen. Dan zal het inmiddels ook wel weer beter weer zijn.

Groet,
Chiel

Er werd veel gevlogen aan het einde van de Kruithuisweg/A4, helaas is het terrein nu afgesloten vanwege de aanleg van hoogspanning en de A4. Dit was één van de weinige locaties waar je "vanuit de auto" kunt vliegen....

Graag tips voor alternatieven!

Ik studeer in Delft, maar vlieg in het weekend heli (en vliegtuig) in Belgie. Als hier mooie plaatsjes opduiken ben ik ook wel geinteresseerd ;)

Aan de van embdenstraat tegen over het tno gebouw zie ik elke dag een heli en vliegtuigje in de lucht. Vooral met het mooi weertje nu.

Er werd veel gevlogen aan het einde van de Kruithuisweg/A4, helaas is het terrein nu afgesloten vanwege de aanleg van hoogspanning en de A4. Dit was één van de weinige locaties waar je "vanuit de auto" kunt vliegen....

Graag tips voor alternatieven!
in leiderdorp zijn er genoeg plekjes waar je kan vliegen hoor, weilanden genoeg ten noorden van leiderdorp. daar vlieg ik meestal namelijk( kom gerust een keer meedoen)

Back