Heli vliegers rond den haag?

crash1000

Vriend van modelbouwforum.nl
hi,

Ik vlieg in een club (HCW) wat erg leuk is, maar dat is maar 1 keer per week en in je eentje vliegen is ook niet erg leuk. Zijn er mensen in de buurt van denhaag die het leuk vinden om samen ergens gaan vliegen?

Meer zielen, meer helis :P

groetjes
sam

hallo crash ik woon in noordwijk het is niet gigantisch ver weg maar ook niet naast de deur het is denk 20 min rijden ofzoo
en ik ben net begonnen met een indoor collocaal helitje :D
ik weet nie of je der veel aan heb :D

van mij is iedereen welkom.... klein, groot, weinig of veel ervaring :lol:

Even nog kijken of andere ook zin hebben, gaan we lekker allemaal wat afspreken.

Zijn er nog meer mensen???!! :?:

Hey Sam,
Op het forum van HCW kan je lezen dat we iedere week wel een keertje extra in een veilinghal in Poeldijk vliegen (meestal maandag/donderdag). Mijn zwager heeft daar een hal die ik mag gebruiken. Op woendagavond kan je ook eens in de twee weken in Delft vliegen (q-indoor).

Als het lekker weer is wordt er ook regelmatig buiten gevlogen, op het veld van HCW of op andere veldjes.

Ik woon zelf in Ypenburg, dus ga ook graag mee als je een keertje wilt afspreken.

PM me je telefoonummer maar even, dan stuur ik je een sms'je als we weer gaan vliegen.

Groet,
Sander

hey sander! :lol:

Ja, ik vlieg ook soms samen met pascal en/of Boudewijn op zaterdag en/of zondag bij HCW veldje, maar van dat veilinghal wist ik niet. Moet ik wel vaker naar HCW forum kijken.

Je hebt een PB :wink:

Back