F fritskos 30 mrt 2012 #1 zoek heli vliegles of club, waar ik kan leren heli vliegen, in de buurt van hoeven -oudenbosch-etten leur. groeten, frits
zoek heli vliegles of club, waar ik kan leren heli vliegen, in de buurt van hoeven -oudenbosch-etten leur. groeten, frits
Dylan sys150 30 mrt 2012 #2 Hoi Frits. Heb jij al zelf een heli (zoja, welke) of wil jij gaan lessen met een heli van iemand anders? Vr Gr E
Hoi Frits. Heb jij al zelf een heli (zoja, welke) of wil jij gaan lessen met een heli van iemand anders? Vr Gr E
Anko 30 mrt 2012 #3 Ik les normaal gesproken in Almere... misschien nog steeds wat ver weg, maar wel een mogelijkheid
P pierre v z 30 mrt 2012 #4 je kun bij de grondpiloten kijken,die zitten vlak bij schijf, WBLC De Grondpiloten daar kunnen ze je alles vertellen over helie vliegen.en je ook les geven, Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
je kun bij de grondpiloten kijken,die zitten vlak bij schijf, WBLC De Grondpiloten daar kunnen ze je alles vertellen over helie vliegen.en je ook les geven,
ron van sommeren Forum veteraan 30 mrt 2012 #5 Vliegscholen, d.w.z. lessen met materiaal van de school: KNVvL Modelvliegsport -> algemeen -> vliegscholen Drie elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B: Modelvliegen op Airtoi -> clubs (NL & B) KNVvL Modelvliegsport -> algemeen -> clubs (NL www.flytovml.com -> clubs (B)
Vliegscholen, d.w.z. lessen met materiaal van de school: KNVvL Modelvliegsport -> algemeen -> vliegscholen Drie elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B: Modelvliegen op Airtoi -> clubs (NL & B) KNVvL Modelvliegsport -> algemeen -> clubs (NL www.flytovml.com -> clubs (B)