heli voor een beginner

hallo ik ben nieuw in de wereld van de heli's
ik zoek een heli die niet al te duur is met alles er op en er aan.

ik weet ook niet echt wat er allemaal opmoet dus ik heb hier weer de perfecte nickname :p
er zal afentoe outdoor mee gevlogen worden.

ik dacht zelf aan een e-sky of Raptor Mini Titan E325 3-D Bouwpakket

Gr: amateur

Laatst bewerkt:
Ikzelf ben ook een beginner en heb gekozen voor een Mini Titan (ook omdat op dat moment een mooie te koop stond).

Ik ken de E-sky zelf niet echt, maar ik vind de Mini Titan perfect vliegen en volgens mij is het zeker een goede heli voor beginners en voor mensen die al wat verder zijn...

wat moet ik allemaal bij die Raptor Mini Titan E325 3-D Bouwpakket
doen? er zit al een motor en regelaar bij.

-gyro
-zender
-ontvanger
-servo's
-???

- lipo(s)
- Lader + balancer
- en wat reserve onderdelen
- ben vast nog wel iets vergeten...

De twister storm 3D is ook wel een leuk pakket zit alles bij voor een redelijke prijs.
Bij hobbyin staat ie op de site moet je maar is kijken.

Groetjes Leon

tja... ik ken niet echt al die merken :p
zolang hij kan vliegen, kan hopupen en van een betrouwbaar merk is vind ik het goed ;)

ik was niet echt van plan om meteen heeel veel geld uit tegeven voor iet's waar ik niet veel vansnap ;) (en of het iets voor mij is weet ik ook nog niet)

en hopupen vind ik persoonlijk juist leuk, gewoon weer iets nieuws er op waardoor ik weer trots kan zijn op me RC.

Laatst bewerkt:
Tja wil je:

Een leerheli om verder te komen?

Esky honebee FP

Heli om wat rond te raggen?

Esky v3,v4 ofzo.

Mini titan, Esky belt CP etc kan ook maar bij leren hoort wel een paar keer crashen= duur met deze heli,s

ik heb gelezen dat een staart rotor die aangedreven word door een losse motor niet handig is, klopt dit?

Heli-Max MX450 XS ARF
heeft iemand ervaring met deze?

nog nodig:
Radio: 6-channel helicopter system with four micro size servos
(FUTK60**)
Gyro: (FUTM0809)