Heli wild vliegers noord holland

Ik zou het leuk vinden om een klein groepje van e-heli wild vliegers te vormen in noord holland.Ik kom zelf uit heemskerk en op de plekken waar ik vlieg kom ik zo nu en dan wel eens een wild vlieger tegen en je heb gelijk de grootste lol.Je zegt we zien elkaar, maar eigenlijk gebeurd dat niet, je moet elkaar net weer treffen.

Ik weet dat er bv een groep zit in Almere maar hier in de buurt van heemskerk en omstreken moet dat ook kunnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wildvliegen in clubverband? :lol:

Maare succes. Ik vlieg gewoon bij de ACH te Heemskerk. Prima veld en prima omgeving om gestructureerd te vliegen.

wild vliegeren

dat is dan alleen wettelijk weer niet toegestaan geloof ik.. maar dat schijnt trouwens zowiezo te zijn met wildvliegen.. zolang je geen schade maakt aan derden of spullen van derden is er geen haan die ernaar kraait volgens mij...
(te druk met flitsen ?)

Geen discussies graag over wettelijke rompslomp en onzin aub... Ik zoek enthousiastelingen en ook geen club. Er staat nergens dat je niet mag wild vliegen je moet gewoon normaal doen en nadenken zoals met alles dan is er niks aan de hand.

On topic reacties en geintresseerde aub... ;)

was absoluut niet als wijzend vingertje bedoeld hoor ! vlieg zelf ook alleen maar wild, en ben niet van plan dat te veranderen, we wonen niet eens zo ver van elkaar, dus wie weet..

ik ben van mening dat een club én een verplicht lidmaatschap van vereniging nederlandse modelvlieg bond dinges , best geld kost voordat je ook maar een meter hebt gevlogen, dus daar begin ik niet aan. (dat geld koop je tegenwoordig een halve heli van)

Geen discussies graag over wettelijke rompslomp en onzin aub... Ik zoek enthousiastelingen en ook geen club. Er staat nergens dat je niet mag wild vliegen je moet gewoon normaal doen en nadenken zoals met alles dan is er niks aan de hand.

On topic reacties en geintresseerde aub... ;)

Oke bedankt,

Ik zoek ook geen 20 man om bv een gebied onveilig te maken maar een man of vijf enthousiastelingen die normaal doen en denken om mee te vliegen op plekken waar nauwlijks iemand komt en ook niemand last heeft.

graag nu weer ontopic please ;)
Bij intresse kunnen ook pb's uit gewisseld worden.

Er hebben in tussen een aantal mensen gereageerd dus een mini mini meet gaat er wel komen :) als er nog meer mensen zijn hoor ik het graag. ..

Back