Helicopter hoofdtandwiel Wie o wie?

• Topicstarter Topicstarter Bennie 2011
  • Startdatum Startdatum
B

Bennie 2011

Guest
Wie o wie kan mij helpen aan een hoofdtandwiel voor mijn electro helicopter. Ik heb stad en land afgezocht maar niets te krijgen.

de helicopter is merkloos en er staat alleen FIRST en ADVANCED op het buitenkapje

het hoofdtandwiel heeft een diameter van 7 cm en heeft 140 tandjes waar er dus een paar van missen.. verder zitten er 5 gaten, symetrisch in en hij is blauw.

groeten ben
full

Laatst bewerkt door een moderator:
post anders eens een foto van je heli... soms helpt dat om de fabrikant te vinden.

Wie o wie kan mij helpen aan een hoofdtandwiel voor mijn electro helicopter. Ik heb stad en land afgezocht maar niets te krijgen.

de helicopter is merkloos en er staat alleen FIRST en ADVANCED op het buitenkapje

het hoofdtandwiel heeft een diameter van 7 cm en heeft 140 tandjes waar er dus een paar van missen.. verder zitten er 5 gaten, symetrisch in en hij is blauw.

groeten ben
full

Dan is het een moduul 0.5 tandwiel. ieder 140 tands, moduul .05 wiel met een enigszins geschikt hart moet hiervoor passend te maken zijn.
Bij mijn weten zijn de hoofdtandwielen van Align T-rex 450, KDS 450 (C, SV, en die andere) ook moduul 0.5 en 170 tands.
Gewoon kijken of je een tandwiel van een van die modellen kunt aanpassen.

Groet, Bert

Dan is het een moduul 0.5 tandwiel. ieder 140 tands, moduul .05 wiel met een enigszins geschikt hart moet hiervoor passend te maken zijn.
Bij mijn weten zijn de hoofdtandwielen van Align T-rex 450, KDS 450 (C, SV, en die andere) ook moduul 0.5 en 170 tands.
Gewoon kijken of je een tandwiel van een van die modellen kunt aanpassen.

Groet, Bert

Trex 450/kds/copterx/hk tandwielen zijn 150t.;)

Trex 450/kds/copterx/hk tandwielen zijn 150t.;)

Haha, oeps dan heb ik mij verteld......
Doet er niet zo veel toe, er zijn zat tandwielen 140 tands moduul 0.5 in de wereld....

Groet, Bert

Back