helicoptertopic:esky honey bee v2 2,4ghz 4 ch

beste lezer,

ik ben de ze helicopter tegengekomen nou was mijn vraag is dit een goede beginners heli.
en dan niet met het antwoord komen van ja dit is chinees spul...... ja dat weet ik ik bedoel gwn een leuke beginners helicopter.

alvast bedankt j.

Even de zoek functie gebruiken levert een heleboel op er zijn er al tientallen voor je geweest met dezelfde vraag. kom je er dan nog niet uit stel dan de vraag opnieuw maar wat specifieker

loop niet zote zeuren ik ga nu d zoekfunctie kijken niet zeuren het forum is om vragen te stellen!!!
Plonk, mede vanwege de andere irritante troll reacties van je vrijdag/gisteren.Je bent hier een jaar niet geweest en gaat vrolijk op de oude manier verder met schofferen. Ik wil niet het risico lopen tijd in mensen als jij stoppen, de plonk is handig geheugensteuntje.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou je als beginner een Esky BElt CP aanraden!!!:D

Nog beter deze <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > inc hoop spare parts

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, laten we eens kijken of wat advies ook aankomt

De esky hb wordt gigantisch vaak besproken. Vandaar de tip om even de zoekfunctie te gebruiken, het is gewoon irritant als je iedere week hetzelfde erg lange verhaal opnieuw aan het typen bent.

Daarnaast wordt esky erg vaak besproken vanwege falende electronica.
Maar dit zie je al erg snel, als je de zoekfunctie gewoon gebruikt.

Verder, de esky hb is gewoon goed om mee te leren.
Kijk eventueel voor wat hulp, dat scheelt erg veel lezen en forumbezoeken (waar je blijkbaar weinig zin in hebt)

En kijk even of het werkelijk je passie is
Helicopters zijn geweldig , maar zijn ook erg technisch
Bij auto's is de techniek relatief simpel, bij heli's is het een factor 100 ingewikkelder
Lezen, begrijpen, zoeken en verder lezen, logisch nadenken en conclusies betreffende problemen bedenken etc
Heli's is een wereld apart, er zijn er genoeg die met vliegtuigen kunnen vliegen die de overstap niet kunnen maken
Wil je verder?

Geweldig!
Maar pas je toon een beetje aan, niemand is gedient van een grote bek.
Niemand helpt je als je zo'n toon aanslaat.
Had de eerste reactie gewoon normaal geweest, had iemand je al veel eerder uit de brand geholpen.
Wat doe jij als iemand jou zo aanspreekt....

...De esky hb wordt gigantisch vaak besproken. ....

De E-Sky Honey Bee FP V2 is ´een kreng´ om te vliegen, maar wel erg sterk en kan veel ´mishandeling´ hebben. het duurt wel even voordat je hem onder de knie hebt, maar is daarna een leuke ´gooi-en-smijt heli'. Je kunt eens iets 'uitproberen' zonder dat dan een crash meteen lang sleutelen en veel onderdelen vervangen betekend.

...
Daarnaast wordt esky erg vaak besproken vanwege falende electronica.
Maar dit zie je al erg snel, als je de zoekfunctie gewoon gebruikt.
....

Ben ik nu wérkelijk de énige die geen problemen met de E-Sky's heeft?? (Ook niet electronisch??). Bij een fikse crash met een E-Sky CP moet je wel de servo's goed controleren, maar ik heb met de vele vluchten nog nooit falende electronica meegemaakt...

...
Verder, de esky hb is gewoon goed om mee te leren.
....

Inderdaad :D

Naar mijn bescheiden mening is het enige minpunt van de Honey Bee FP V2, als beginnershelikopter het slecht leverbaar zijn (van onderdelen):
- goedkoop in aanschaf, goedkoop in onderdelen, taai en relatief robuust, en hij 'doet niets automatisch' dus je moet hem écht vliegen....

Groet,
Robbie

(Ik vind het écht jammer dat E-Sky zo slecht leverbaar is. Natuurlijk is het geen topkwaliteit, dat weet ik ook wel. Maar voor die prijzen koop je 'nergens' zulk leuk vliegende helikopters, of zie ik nu iets over het hoofd???? )

[..]
Ben ik nu wérkelijk de énige die geen problemen met de E-Sky's heeft?? (Ook niet electronisch??). Bij een fikse crash met een E-Sky CP moet je wel de servo's goed controleren, maar ik heb met de vele vluchten nog nooit falende electronica meegemaakt...
Nee, ben je niet de enige ;) met een hb fp2 en een king3 heb ik buiten slijtage schade geen problemen gehad. Die fp was een lastige heli om te leren vliegen, king idem ivm foormaat en instellinen die je niet kan wijzgenmaar toch een hoop plezier van het spul gehad. Een beginner zou ik wel eerder iets uit de e-flite blade reeks aanbevelen waar ook onderdelen beter voor te verkrijgen zijn.

Zelf heb ik leren vliegen met de ikarus tegenhanger van dit helicoptertje..
Het heeft een tijd geduurt, maar juist omdat hij lastig te vliegen was, heeft mij zodanig goed leren vliegen dat mijn cp's nooit zomaar op de grond zijn beland

Back