Helikopter: draadloze mini camera bevestigen!?

Hallo allemaal,

Na lang googlen kom ik er nog steeds niet uit. Vandaar dit berichtje.

Ik ben van plan deze helikopter aan te schaffen:

50CM Crash Withstand 3.5 Channel Build in Gyroscope RTF Big RC Helicopter

50CM Crash Withstand 3.5 Channel Build in Gyroscope RTF Big RC Helicopter-in RC Helicopters from Toys & Hobbies on Aliexpress.com | Alibaba Group

Hier wil ik een draadloze mini camera aan bevestigen, alleen ik wil dit graag aansluiten op de accu van de helicopter.

1.2GHz Wireless Mini Camera + Wireless Video&Audio Receiver CCTV Camera Kit Mini Wireless Cctv Camera Transmitter & Receiver

1.2GHz Wireless Mini Camera + Wireless Video&Audio Receiver CCTV Camera Kit Mini Wireless Cctv Camera Transmitter & Receiver-in CCTV Cameras from Home Improvement on Aliexpress.com | Alibaba Group

Zoals deze meneer dit doen in zijn video:

[media=youtube]2HTHcrwlUP4[/media]

Ik heb alleen geen verstand van 'splitters' en voltages.. Deze meneer in dit filmpje heeft het over 'resistors'.. Als ik deze bovenstaande combinatie van helikopter & camera aanschaf, wat zijn dan mijn benodigdheden?

Ik hoor graag van jullie :)

Gr,

Jeroen

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat gaat hem niet worden denk ik. Die helikopter vliegt op :

7.Helicopter Power Source: 3.7V 1500mAh Lithium Battery

En die camera heeft 8V nodig :

Power Supply DC 8V

Wat wil je precies bereiken met de camera ? Als je opnames wil maken kan misschien beter iets met een camera kopen of er een keychain onder hangen.

Dat gaat hem niet worden denk ik. Die helikopter vliegt op :

7.Helicopter Power Source: 3.7V 1500mAh Lithium Battery

En die camera heeft 8V nodig :

Power Supply DC 8V

Wat wil je precies bereiken met de camera ? Als je opnames wil maken kan misschien beter iets met een camera kopen of er een keychain onder hangen.