helikopter kopen

• Topicstarter Topicstarter fast
  • Startdatum Startdatum
bedoelde inderdaad 9252 thx user
gewoon uit het draadje van Gio overgenomen en de prijs erbij gezet

als de prijs dan toch geen probleem is die freya zie ik wel zitten (mooi occasie trouwens)
maar mijn budget reikt niet zo ver

ga je de vrienden met wiens heli je reeds gevlogen hebt er dan ook mee laten vliegen?
zo'n verhaal kennen we zelfs binnen de club niet maar lijkt me boeiend

beste Fast,
heb zo de indruk dat je nog jong bent en niet echt beseft wat vliegen met een brandstof heli inhoud
zou je voorstellen om de polis familiale toch maar eens te controleren of je ook dekking gaat krijgen wanneer er nog eens een omaatje in de weg loopt

waar ik vlieg lopen geen oma's en mogen enkel piloten op het plein en zelfs die blijven veelal uit de buurt als heli's aan het vliegen zijn

bedoelde inderdaad 9252 thx user
gewoon uit het draadje van Gio overgenomen en de prijs erbij gezet

als de prijs dan toch geen probleem is die freya zie ik wel zitten (mooi occasie trouwens)
maar mijn budget reikt niet zo ver

ga je de vrienden met wiens heli je reeds gevlogen hebt er dan ook mee laten vliegen?
zo'n verhaal kennen we zelfs binnen de club niet maar lijkt me boeiend

beste Fast,
heb zo de indruk dat je nog jong bent en niet echt beseft wat vliegen met een brandstof heli inhoud
zou je voorstellen om de polis familiale toch maar eens te controleren of je ook dekking gaat krijgen wanneer er nog eens een omaatje in de weg loopt

waar ik vlieg lopen geen oma's en mogen enkel piloten op het plein en zelfs die blijven veelal uit de buurt als heli's aan het vliegen zijn

ik laat niemand met mun heli als ik hem heb vliege en ga voortaan naar een weiland:D:Den ik waarshuw mun vrienden ook dat ze niej meteen hun gas muten open trekun.(srry vur mun taal ik ben efffe weg geweest met wa vrienden en dan praten we altijd plat marjah das denk ik niej erg voor je):rolleyes:

Ik heb t idee dat we t niet zo serieus moeten nemen dit gedoe !!
T is weer een of andere ingeving van een puber denk ik .
Zo van , dat doe ik ff dat vliegen !!
nahh succes ermee maar hè .

Back