Helikopter

Hallo iedereen,

Ik zou graag een helikopter kopen van falcon X

LINK:

$27.40 - Gyro Mini Steel USB Rechargeable 3-CH R/C Helicopter - R/C Helicopters

Ik heb al meerdere malen filmpjes bekeken over deze helikopter en volgens deze filmpjes lijkt me dit een heel goede helikopter.
Je kan ook verschillende onderdelen bestellen.
We hebben al iets via deze site bestelt en dit is heel goed ontvangen geweest.
Ook de plaats is aanwezig om met deze helikopter te vliegen!
Maar nu vraag ik me eigenlijk af of deze helikopter echt wel zo goed is zoals hij eruit ziet en/of deze lang zal meegaan?

Alvast bedankt!

Les 1 over filmpjes op internet : daar ziet het er ALTIJD goed uit.
Al vliegt het ding voor de normale mens bagger, die mensen kunnen alles goed laten vliegen

Les 2: of een heli lang meegaat is altijd afhankelijk van de persoon.

Prijstechnisch is hij zeer goedkoop, eigenlijk kun je je er nooit een bult aan vallen...

Ja dat weet ik maar ik heb echt al heel veel filmpjes gezien waar hij goed vloog en ik heb ook al ervaring met 2 silverlit helikopters waar ik zeer goed mee kan vliegen.

Laatst bewerkt:
Maar wat raden jullie me eigenlijk aan? :)

Het filmpje uit de link van Ron eens goed te bekijken, en te proberen te begrijpen alvorens je een volgende bericht plaatst.
Om je op gang te helpen... dit is één van de draadjes die gaat over de Falcon x: wat-voor-heli-heb-ik
Er zijn meerdere draadjes over, en nu dus weer eentje er bij. Het blijkt niet zo'n denderend "ding" te zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat weet ik maar mijn uiteindelijke vrag gaat over dat ik beter mijn silverlit helikopters zou blijvengebruiken o ik beter dat ander helikoptertje koop?

Dit is een forum, er worden alleen meningen gegeven of gevraagd...
De echte keuze komt bij jou vandaan, oftewel, jij zegt ja of nee...
Daarom geeft niemand antwoord, jij zegt dat wij moeten zeggen wat je moet doen..
Daarnaast zijn er al wat topics, kwestie van even de zoekmachine gebruiken

Mijn eigen mening: Spaar door, en koop een fp.
Dan ga je verder met het echte werk.
Wil je hem toch, het is jouw 30 euro, in onze tak van modelbouw is dat niet veel (sterker, dat is nog niet eens een setje bladen voor mijn 450)

Je zit nu nog in de categorie veredeld speelgoed, daar kun je niet veel anders van verwachten dan dat het redelijk snel ophoud te bewegen.
Dat er 100 filmpjes van zijn zegt helemaal niets, ook daar heb je een soort fotoshop voor.
En wie zegt dat het apparaat in het filmpje niet 100% omgebouwd is, voor het zo kon vliegen?
Kijk eens naar mythbusters, hoe vaak zij geen filmpje van internet na proberen te doen, en dat het niet lukt

Succes met het maken van de keuze

Back