Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo de heliboys , dit evenement wil ik zekers niet missen , heb er verleden jaar echt van genoten alsook van de sfeer . Als ik de nieuwe layout bekijk weet ik al genoeg .
Dit zal weer genieten worden , tot kijk . heli59
Mannen hier baal ik van we hebben dat weekend zelf een vliegshow bij Apollo in horst en ik kan het niet maken om daar niet bij aanwezig te zijn .
We hebben daarna zelf een heli weekend waar iedereen van harte welkom is op 5en 6 juni er is ruime camping op het veld met douche en alles wat daar bij hoort .
Wel aanmelden s.v.p zie meetings .
G.r Arie en Arjen
Bedankt Alouette, Wilt u me een PB'tje sturen met uw gegevens aub. Wij vragen een "gentlemens agreement" tss u en de inrichters. Vooraf betalen hoeft NIET doch registreren we u zodat u op de betreffende dag uw BB kan nuttigen. thx
Hoi Heli-liefhebbers, Aan de reacties te zien zijn zeker de oude vertrouwde weer van de partij. Er zijn alverschillende mails ter bevesteging binnen. Voor diegene die via deze forum zich inschrijven allesinds bedankt. Frietjes zijn niet voorzien (Nick oppassen met uw colesterol ). grtz