Helimeeting SMAC België 31 mei 09

infohelimeetingSMAC2009-v2-1.jpg

De Layout is mooi en goed gemaakt . Ik zou zeggen allen daar heen en veel vlieg plezier. grtz , heli59.

Don't forget!
* Nu zondag acht dagen 31 mei 2009 Helimeeting te Duras België.
* Op vraag van sommige zijn er ook broodjes te verkrijgen ( niet iedereen heeft nood aan warm middagmaal).
* Deze meeting kost u NIETS (gesponserd) enkel uw happy mood meebrengen.
*De deelnemers aan de funfly verkrijgen allen een aandenken.
mvg

En.....

Zoals elk jaar en vééél eerder vermeld : Helimeeting op 31/05 bij De stunters !

Zoals vele al wel zullen ervaren hebben, is dit elk jaar weer een plezier om naar toe te gaan ! ( zie ook vroegere topics voor ervaringen en foto's )

www.destunters.nl

Tot dan !

Luc

Jongens, die doodlopende weg heeft toch wel een naam zeker:confused:

Of de naam van de weg waar de doodlopende weg op aansluit:confused:

Een route planner heeft niet veel aan linksaf bij café huppeldepup en dan weer rechts bij die eikenboom:rolleyes:

Geslaagde helimeeting

Allen,
Jongens bedankt, we hebben van elkaars heli's,vluchten en vooral van de vrienschap genoten.
Hier volgen enkele indrukken.
mvg

DSC00050.jpg

DSC00053.jpg

DSC00088.jpg

IMG_0966.jpg

IMG_0975.jpg

IMG_0978.jpg

IMG_0987.jpg

IMG_0995.jpg

IMG_1000.jpg

IMG_1047.jpg

IMG_1052.jpg

IMG_1053.jpg

IMG_1068.jpg

IMG_1077.jpg

IMG_2003.jpg

Beste deelnemers en leden van de SMAC.

Ik denk het niet MAAR ik weet het zeker dit was een zeer goed en fantastisch georganiseerd treffen.
Ik heb er van genoten ondanks de felle wind af en toe.

Jongens petje af

Grtz

Bert

Helimeeting SMAC

:-D Bedankt voor de fijne dag en een zeer goede organisatie. Het clubhuis is gewoonweg prachtig.
icon14.gif

Voor mij was het een zeer geslaagde dag omdat ik mijn apache voor 't eerst feilloos heb kunnen invliegen.
Nog eens bedankt, en hopelijk tot op de Heli Scramble in Pottes op 28 juni.;)

Puik werk

Met dank aan de SMAC voor dit voortreffelijk organiseren van de heli-meeting en het aandenken op het einde. Ik heb er evenzeer van genoten.

één opmerking voor De Stunters is dat we er alles moeten voor doen om de twee meetings NIET op dezelfde dag te laten doorgaan!!!!!! Michel en ik hebben herhaaldelijk gesmeekt om een aanpassing van de datum maar de stunters hebben daar niet op gereageerd, en tot in de VML toe!!! Nooit reactie gehad, MAAR wel vandaag toen iedereen besefte wat er aan de hand was........

Grt, Guy

Bezoeker

Samen met mijn vrouw ben ik komen loeren omdat ik geïnteresseerd ben om te starten met heli's.
Voortreffelijk event! Keep up the good work !

Met dank aan de SMAC voor dit voortreffelijk organiseren van de heli-meeting en het aandenken op het einde. Ik heb er evenzeer van genoten.

één opmerking voor De Stunters is dat we er alles moeten voor doen om de twee meetings NIET op dezelfde dag te laten doorgaan!!!!!! Michel en ik hebben herhaaldelijk gesmeekt om een aanpassing van de datum maar de stunters hebben daar niet op gereageerd, en tot in de VML toe!!! Nooit reactie gehad, MAAR wel vandaag toen iedereen besefte wat er aan de hand was........

Grt, Guy

Awel, hier zou ik nu op kunnen reageren sé, maar ik denk dat dit forum daar geen baat bij heeft.
Ofwel een héél verhaal ofwel géén verhaal, maar aan een half heeft niemand wat.
Case closed !

Luc

Back