HeliOldie / Scale / Experimental weekend

Jawel hoor,

er was een behoorlijke opkomst en natuurlijk speelde het weer in positieve zin heel erg goed mee.
ik ben zelf alleen op zondag geweest en heb me heerlijk vermaakt.

Er is veel gefotografeerd en ik denk dat er sowieso eea op de website van de ermvc zal verschijnen.

Steven.

3e HeliOldie / Scale / Experimental weekend Eibergen.

Zoals Steven al opmerkte hebben we het weekend prima weer gehad.
Zowel op de zaterdag en zondag was de opkomst groot te noemen.
Op de zaterdagmiddag zijn er ongeveer 50 heli's geteld.
De opkomst van "Oldie's" was zeer goed te noemen.
Er is een stijgende lijn waarneembaar inzake het weer vliegend maken van oude modellen, en vooral in orginele staat, dan wel met een electromotor/aandrijving.
Ook de scale/modellen, in het bijzonder turbine heli´s waren ruim aanwezig.
Er zijn veel foto´s gemaakt die nu bij de webmaster van de club ERMVC zijn, die er voor zal zorgen om deze op de website van de club te plaatsen.
Zodra dit is gebeurd zal hiervan een melding worden gemaakt.

Groeten,

Joop

Hierbij wil ik Joop en Wil en natuurlijk vliegclub Eibergen bedanken voor het gezellige weekend. Het weer was afgezien van de wind prachtig te noemen, best wel een goede opkomst, een goeie BBQ, al mag die van mij volgende keer wel wat eerder beginnen.
De volgende ochtend een gezellig ontbijt met de oldies....

Al denk ik dat velen niet durven te komen omdat ze geen oldie hebben, nergens voor nodig, ook een schaal heli was welkom.
ik heb van Wil vernomen dat het volgend jaar weer mag gaan gebeuren, bij deze ik wil me alvast weer inschrijven.

Hierbij nog een paar foto's:

2nqa6w0.jpg

2qa5vud.jpg

2ilikop.jpg

33ud4df.jpg

21kjehz.jpg

rvlzm0.jpg

2djrr6r.jpg

Groeten Wim

HeliOldie / Scale / Experimental weekend

Hallo Allemaal,

Het heeft even geduurd maar vanaf heden is de fotoreportage van dit weekend online
op de site van de club www.ermvc.nl klik op fotoboek en heli Eibergen 2011.
Tevens staat de datum voor 2012 ook al weer vast en wel 12-13 mei 2012

Groeten,

Joop van Lent

Nou Joop, dat was even doorklikken met 360 foto's:shock:... maar wel de moeite waard! Volgend jaar weer een meet?:thumbsup:

Grt, Marco.

Back