helivliegers omgeving denhaag

ik ben benieuwd wie er in de omgeving van den haag aan helievliegen doet en waar je dat doet misschien gezellig een keer met ze allen vliegen ?????

Hier in zoetermeer zijn een aantal Fanatieke helivliegers.

Das niet zo ver van Den Haag af.

organiseren jullie van modelbouw forum wel eens een meeting zoals dat met de auto jongens word gedaan. Lijkt me wel kikke

@ Zoetermeer bedoel je :lol:

Is toch niet zo ver 15 minuten met de Auto.

de u zit ook zo dicht bij de e... :oops:

Waar zit het veld precies? Volgend weekend ga ik niet naar mijn ouders en kan ik denk ik wel even langs komen.

Elwin

nee nee geen helimeeting (jammer genoeg) maar t vliegen hier in de buurt is een beetje beperkt zoetermeer neemt geen leden meer aan hoorde ik nu kan je daar wel gastvliegen maar dat kost je iedere dag 2.50 de haagse modelvliegclub mag geen brandstof meer vliegen dus wij vliegen overal en nergens vandaar mijn vraag om wat meer plaatsen te vinden om te vliegen

eddie zei:
nee nee geen helimeeting (jammer genoeg) maar t vliegen hier in de buurt is een beetje beperkt zoetermeer neemt geen leden meer aan hoorde ik nu kan je daar wel gastvliegen maar dat kost je iedere dag 2.50 de haagse modelvliegclub mag geen brandstof meer vliegen dus wij vliegen overal en nergens vandaar mijn vraag om wat meer plaatsen te vinden om te vliegen

Hoi Eddie,

Ik kom uit gouda.. En ik vlieg altijd bij het veld van Firstflight..
Dat veld ligt in zevenhuizen..
Dit is de website : http://webserver17.argeweb.nl/~firstflight/
Als je ooit van plan ben om daar tevliegen.. Mijn kan je herkennen aan een Kyosho Caliber .30..

Back