Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen bereik met de zender, ik had ooit per ongeluk de zender uit gelaten en toen deed hij ook zo.
als hij opstart hoort het rode lampje te knipperen dan het groene en dan blijft het groene branden.
(ps heb je de innershaft al?)
Het gas moet dicht staan denk ik, als je de zender aanzet. Dit moet bij mijn lama V4 ook, anders doet je gas het niet.
Is een veiligheidje, anders zit je heli voordat je het weet tegen het plafond.
Groeten,
Paul
ja dat doe ik altijd, misschien is de 3 in 1 kapot?
mvg bram
Hmmm,
Lijkt me raar als ie wel op je stuursignalen reageert, maar..... het zou kunnen dat alleen het gedeelte voor de motorregeling defect is.
Het kan ook nog zijn dat het probleem in de zender zit. Als de ontvanger constateert dat het gas half open staat (terwijl jij toch je gasstick dicht hebt staan), zal de ontvanger niet willen binden.
Heb je nog garantie??? Dan zou ik ermee terug gaan naar de leverancier.
Groeten,
Paul
het ligt denk ik niet aan de zender, want deze gebruikte ik ook voor mijn vliegtuig. Heb geen garantie.
mvg Bram
Ja, dan toch de motorregeling...., ik neem aan dat de aansluitdraden van de motoren goed vastzitten en de motoren nog werken.....
Paul
Hoi Bram,
Staat de trim van het gas ook helemaal naar beneden? Wil nog wel eens helpen.
Maar wat ik me afvraag.. Jij had toch geen accu voor je heli? Alleen die bolle lipo 11,1 volt van je vliegtuig