Hellingmeeting Zoutelande 10januari 14uur

• Topicstarter Topicstarter robert zeeland
  • Startdatum Startdatum
R

robert zeeland

Guest
Hoi
Met wat luitjes van vereniging wordt er morgen 10jan. weer aan de duinen in Zoutelande gevlogen. Wij zijn 14.OO vd partij. Na afloop wordt er koffie gedronken in het hotel bij de parking.

De vooruitzichten zijn uitstekend, zuid/zuidwest 17knopen (5bft) en een aangename 6graden.

Tot morgen!

rZ

Foto's, foto's, foto's!??!!!!! :yes:

Wanneer kan er in een weekend (zaterdag bv) weer een datum voor een nationale meeting geprikt worden?

Pff, kom je ook lekker optijd mee. :P 9 januarie. Volgende keer iets vroeger melden, dan kom ik ook wel eventjes hangen. ;) Ik heb namenlijk nog een 120cm wing die gemaidend moet worden.

Ik heb al een mailtje gestuurd. :P Ben benieuwd of ik eens met jullie mee mag. ;) Die enorme dragon zwever is trouwens wel mooi zeg!

:(:( Ik zat helaas in het klaslokaal. Anders was ik wel even komen kijken maarja :(:(.

xanderdude zei:
:(:( Ik zat helaas in het klaslokaal. Anders was ik wel even komen kijken maarja :(:(.

:D Bof jij even, want zaterdag gaan we d'r weer tegenaan, of beter, tegenop.
X-dude, neem die soarus mee.
Met zuidenwind kan je met m.b.v. flaperons boven op landen.

Check de site voor details.

tot ziens in Zoutelande! Zon, zuid4, gewoon super dus.

rZ 8)

Details, details, details.

Ik bedoel hier dus eigenlijk mee te zeggen dat je dan even op het kopje details moet klicken. Dan krijg je de windverwachting!

Hans

he daar kun je toch ook wel met een 4meter bak aan de gang?

vlieg meestal aan de "endere kent" zal ik maar zeggen
windkrachtje 4 moet te doen zijn en altijd nog een watje of 800 voor aan de propellor
kan ook mijn zagi nog meenemen eventueel

hoor het wel of het door gaat
rob

by the way

kanaal 77, levert deze problemen op

waar vliegen jullie op want heb weinig zin om die 5 kilo zwever heel dat eind naar boven te zeulen met een hernia in mijn rug, en dan als ik boven ben niet kan vliegen omdat 77 bezet is

heb namelijk geen mogelijkheid om ander kanaal te nemen

rob

Hoi Rob!
Theo neemt morgen kristalpaar66 mee, zodat je op 77 kunt vliegen. Vraag voor je je zender aanzet, ook op de parking, altijd eerst even rond; we weten van elkaar wie met 'wat' vliegt namelijk.

Tot morgen.

rZ :)

waar vliegen jullie op
Schipperskerkse TAKKENSAP :celebrate: :celebrate: :celebrate: :celebrate: :hammer: (theo!!!!!)

Daniel en ik zijn morgen ook van de partij.. Komen er nog meerdere?

Groeten,
Xander

Ik denk dat geen enkel kanaal een probleem is alleen je moet dan wel ff wachten denk ik.

Cya,
Xander

Back