Hellingvliegen in Spanje

• Topicstarter Topicstarter Bob
  • Startdatum Startdatum
B

Bob

Guest
Hallo allemaal,

kan iemand mij misschien aan een lokatie (mogen ook meerdere zijn natuurlijk :D ) in Spanje helpen in de buurt van Valencia om te kunnen hellingzweven? Ik ga er binnenkort even lekker tussen uit, maar aangezien ik met de auto ga dacht ik... gewoon wat zweefvliegtuigen mee! Maar ik was helaas nog nooit in de buurt van Valencia...

Groet,

Bob

Hee Ron, ajajajj daar kan ik helemaal niks uit maken...

zowiezo ken ik die Yahoo groups niet zo, heb dus ook (nog) geen login naam... Ik zal eens kijken, die eerste is dus puur en alleen van zwevers toch?

Groet Bob

Dat 'ajajajj' van jou klinkt al zeer Spaans :D
Planeadores is voor zweven, vueloelectrico is voor e-flight. Ik neem aan dat als je in het Engels post, en duidelijk maakt dat je Nederlander bent en in Spanje op vakantie gaat, je ook een Engelse reactie terug krijgt.

Een Yahoo-profile (is niet een Yahoo e-mail account) is niet vervelend. Bij aanmelden geef je aan dat je verschoont wilt blijven van reclame.

Je kunt je ook via e-mail aanmelden, geen profiel nodig, met lege berichten:
planeadoresRC-subscribe@yahoogroups.com
dan
planeadoresRC-digest@yahoogroups.com , voor een dagelijkse compilatie
of
planeadoresRC-nomail@yahoogroups.com, als je de berichten alleen op de site wilt bekijken

Je kunt ook posten in de Spaanse nieuwsgroep:
news:es.rec.modelismo
Zoals bij alle nieuwsgroepen geldt ook hier dat je een 'gemodificeerd' e-mail adres moet gebruiken bv. bob_nospam@hetnet.nl

Nog makkelijker, ik kan in de Spaanse groepen voor jou een berichtje plaatsen als je wilt.

Hoi allemaal,
ik heb ondertussen een aantal adresjes in de buurt van Valenica op andere forums ontvangen en zelfs naast Richard (je Spaans ziet er indrukwekkend uit trouwens, maar ik kan het niet controleren :)) een contactpersoon daar in de buurt (en ja die spreekt naast Spaans ook nog andere talen hahaha)...

De meeste reaktie zijn, neem wat mee met een spanwijdte kleiner dan 2m en het liefst krasbestendig, want gras om op te landen kennen ze er niet :? 8O

Bedankt,

Bob

PS Richard, ik kan volgende week (4-8 augustus) wel een keertje 's avonds langskomen denk ik!

Back