hellingzweef spots Overijssel

eric_laermans

Vriend van modelbouwforum.nl
PH-SAM
L.S.

Zijn er ook hellingzweefspots in Overijssel en zo ja, waar precies?

Natuurlijk heb ik al gezocht bij de topic over hellingzweefspots in Nederland/ Belgie, maar ben nog niets tegen gekomen. Ik ben erg benieuwd!

Eric

Het enigste wat ik nu direct even kan bedenken, is de in aanbouw zijnde verlenging van de A35, om Almelo heen richting Wierden.

Als er nog andere "bulten" geschikt zijn hoor ik dat ook graag.

En zijn er spots op de Holterberg? Of zijn die ook te zeer begroeid?

Anders komen wellicht zandafgravingen in aanmerking? :|

Misschien moet ik eens te rade gaan bij de para-/ hanggliders in de omgeving van het Universiteitsterrein...

Of zijn er toch nog R/C hellingzwevers in Overijssel met een betere suggestie?

Met de huidige technologie kun je prima een helling-zweef kaart van Nederland (en België) maken.

Via www.frappr.com is dat mogelijk. Combinatie van Google Maps met een andere service.

Zie www.f3k.nl/nieuws voor bijvoorbeeld een overzicht van alle DLG-ers in Nederland in dezelfde stijl.

Ik ben zelf geen hellingzwever dus wie neemt het initiatief. Maarten?

Leon

Ik neem dan aan dat je alle gegevens in één keer in moet voeren.
Later wil dit niet meer?

Ik heb dit nog nooit geprobeerd.

Laat maar eens wat zien.
Gr.
Taco.

Het ziet er een flexibel systeem uit. Volgens mij moet het mogelijk zijn met de Add-button nieuwe locaties toe te voegen. Gezien het aantal postings inzake hellingzweven lijkt het mij een bijzonder goede investering. Wat is ervoor nodig om zoiets op te zetten?

Nou, je registreert jezelf bij frappr
Je maakt een nieuwe kaart aan (new Map)
Voeg dan locaties toe.

Gewoon effe experimenteren en oefenen. Moet vast lukken.
Het is Theo ook gelukt :wink: met de DLG-ers.

Suc6, Leon

Ben aan het proberen, maar een plaats als bijv. Zoutelande kent hij niet, en met de GPS-coordinaten kom je er ook niet :cry:

Maar ik ga verder proberen :!:

Back