Hellingzweven in Henri-Chapelle

Wat kost het lidmaatschap?en ben je dan bij het VMLverzekerd tegelijk?

Aan alle hellingzwevers !

Ik zou een oproep willen doen om op de hellingen het netjes te houden...
Wat mij opviel was dat er toch soms zwerfvuil ( lege plastiek flessen en dergelijke ) in de weilanden aan de andere kant van de helling ligt , dus afval van na het eten . Ik bedoel vlak langs de plaatsen waar de auto' s geparkeerd staan.
...Het zou natuurlijk ook kunnen dat het hier om vuil gaat dat uit voorbij rijdende auto's naar buiten gegooid is ??

02-07-13+-+6

Alvast bedankt voor de medewerking :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Als je bij de VML bent en je bijdrage dus betaald hebt, betaal je als VDP3F lid " slechts " 20 euro :cool:

Dus die kosten komen er nog eens bij bedoel je?
Het is zo dat ik een goedkope club zoek , want ik begreep van de VML dat je lid van een club MOETzijn in belgie, of je kan geen vml lid worden.
Maar ik wil gewoon in orde zijn met de VML en hoef geen club, dus zoek het goedkoopste, snap je?

Mooi,

Begin april en eind mei ben ik in de buurt als het weer goed is kom ik zeker vliegen.
En dat was heel lang geleden daar.

Gaaf,
Gert

Vanmiddag gaan de clubmaatjes weer hellingvliegen... Ik kan deze keer niet mee

hawk 1500 :

Ik hoop op enige foto's van de oosthelling ?
Volgens het plaatselijke weerbericht oostenwind , 3 beaufort :smile:

Vanmiddag gaan de clubmaatjes weer hellingvliegen... Ik kan deze keer niet mee

hawk 1500 :

Ik hoop op enige foto's van de oosthelling ?
Volgens het plaatselijke weerbericht oostenwind , 3 beaufort :smile:

Hallo Dirk,

Zijn voormiddag begonnen op de oosthang maar de wind zat er niet recht op meer naar het noorden toe. Zijn in de vroege namiddag verhuisd naar de hang net naast de watertoren waar wel te vliegen was
Groeten Stef,

Hallo.

zijn er mensen die zondag gaan vliegen ?
Ik wil gaan kijken en eventueel ook eens proberen met een ehawk 1500 en ... .
Laat maar iets weten.
Gr.
chris

Donderdag nog ter plaatse geweest... Zelfs voor een Easy-glider was er soms te weinig wind .
Spijtig genoeg géén foto's genomen. Ik heb zelfs de RC-UHU gevlogen , dat was pure nostalgie ! Hij is nogal aan de zware kant , maar vliegt toch....

Laatst bewerkt:
Donderdag nog ter plaatse geweest... Zelfs voor een Easy-glider was er soms te weinig wind .
Spijtig genoeg géén foto's genomen. Ik heb zelfs de RC-UHU gevlogen , dat was pure nostalgie ! Hij is nogal aan de zware kant , maar vliegt toch....

Dat is toeval!!!! Ik heb donderdag ook mijn tweede vlucht gedaan met een rc-uhu....
:p:p:p

zondag 06/09

zondag 07/09/14 ben ik er voor de eerste keer. Nog gegadigden van het forum die zullen aanwezig zijn ?

Philippe.

Laatst bewerkt:
Back