Hellingzweven.nl??????????

• Topicstarter Topicstarter Maarten Engelhardt
  • Startdatum Startdatum
M

Maarten Engelhardt

Guest
Wie weet wat er is gebeurt met Hellingzweven.nl?

Bob is ermee gestopt, woont nu in duitsland.
Daarnaast was ie er ook steeds een leuk bedragje per maand mee kwijt.

Hij heeft mij de data gestuurd. Eigenlijk t Staat zo op mijn servertje,
maar er moet ook nog even een domeintje (tk oid) aangevraagd worden...

Staat ergens in t midden op mijn 'short'list.

Gelukkig is dus niet alle data verloren.

Toch jammer dat hij er mee gestopt is.
Want iedereen kent nu wel de Kuppe (van de mooie verslagen en foto's), maar binnen ons vlakke landje zijn er toch ook wel mogelijkheden... en niet onbelangrijk.....Mensen die willen helligzweven.

En eerlijk gezegd, ik zou graag ook eens naar de Kuppe gaan of iets dergelijks, maar de afstand vindt ik toch wel een bezwaar.

Dus dan maar zien te behelpen in ons vlakke Nederland. En daarbij was Hellingzweven.nl toch maar een goed hulpmiddel wat ik nu mis. :roll:

Maarten, hier is al een draad waar enkele bulten op staan waar je in Nederland en/of België kan hellingzweven. Je kan daar ook zelf de voor jou bekende bulten bij zetten.

Hoi Maarten,

het financiele gedeelte was inderdaad voor mij de reden waarom ik ermee gestopt ben... helaas natuurlijk, maar goed ik heb al gemerkt dat er genoeg stekkies in NL zijn waar gevlogen kan worden! Ook uit andere draadjes hier op modelbouwforum.nl... Ik denk dat hellingzweven.nl met een goede update misschien wel weer wat leuks zou kunnen worden!?
De data van de site staat natuurlijk altijd ter beschikking wanneer er interesse naar is.

Groetjes uit Zuid-Duitsland!

Bob

PS Hellingzweven hier zeker niet opgegeven hoor... en ben ook weer met een nieuwe site bezig, maar dat zal nog efkes op zich laten wachten en niet meer specifiek NL zijn!

Bob,

weet jij nog leuke hellingplekjes voor ons Nederlanders net over de grens in Duitsland. Ik denk dan aan zo'n 2-3 uurtjes van de grens.
Gewoon leuke plekken om eens een weekendje naar toe te gaan met een paar mannen.
Of met mijn vrouw, dus ook met wat leuke dingen in de omgeving die we samen kunnen doen, in een weekendje of een weekje.
Op het duitse forum kom ik wat dat betreft niet goed uit de HF-F.

Hans.

Hoi Hans,

er zijn wel wat plekjes waar je kan vliegen hoor, maar ik ken er alleen wat in de 'Pot' Ruhrgebied. Tenzij je vrouw gewoon wil gaan winkelen in Oberhausen, of wandelen op een kleine Heuvel (genaamd Halde; is een heuvel met het 'afval' dat uit de mijnen komt) dan zijn er zeker 2 plekken leuk... ik ging er vaak met een vriend van me uit Apeldoorn naar toe. Vanuit Apeldoorn 1,25 tot 1,45 uur rijden. Zal eens kijken of ik een goede omschrijving kan vinden.

Groetjes,

Bob

Back