B
BlackFox
Guest
:evil: Ik heb zojuist 10 min gereden met mijn tech 12 en ik merkte dat hij zich verschrikkelijk veel inhield met optrekken tot hij opeens na 5 min stilviel en nie meer startte=> gloeiplug eruit gedraaid en ze bleek vermorzeld, de draad was volledig verplettert :x :evil:
Nieuwe erin gedraaid en hij startte meteen van de eerste trek en reed weer heel goed voor 2 min :evil: :evil:
Weer hetzelfde probleem als hierbove :evil: :evil: :x
Ik heb ook gemerkt dat hij zeer onregelmatig draaide, dan weer harder en weer stiller en dan sloeg em plots af :cry:
Ik heb nie meer geprobeerd om nog een gloeiplug erin te draaien omdat ik vrees dat die dan ook vermorzeld wordt.
Ik hoop dat jullie mij kunnen zeggen wat het is.
Ik ga morgen waarschijnlijk toch trug naar de winkel om hem volledig opnieuw te laten afstellen, maar jullie hulp is altyd welkom :wink:
Nieuwe erin gedraaid en hij startte meteen van de eerste trek en reed weer heel goed voor 2 min :evil: :evil:
Weer hetzelfde probleem als hierbove :evil: :evil: :x
Ik heb ook gemerkt dat hij zeer onregelmatig draaide, dan weer harder en weer stiller en dan sloeg em plots af :cry:
Ik heb nie meer geprobeerd om nog een gloeiplug erin te draaien omdat ik vrees dat die dan ook vermorzeld wordt.
Ik hoop dat jullie mij kunnen zeggen wat het is.
Ik ga morgen waarschijnlijk toch trug naar de winkel om hem volledig opnieuw te laten afstellen, maar jullie hulp is altyd welkom :wink: