help/advies gevraagd afstellen fg mt wielen

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door maidenlennium, 30 aug 2011.

  1. maidenlennium

    maidenlennium

    Lid geworden:
    18 jan 2010
    Berichten:
    325
    Locatie:
    klundert
    hallo

    heb vorige week een x aantal dubbele zijwaartse salto gemaak op het asfalt met mijn fg monster truck,waardoor alle 4 mijn wielen een andere kant op stonden.
    en bij de achterkant de draad einden uit de draagarmen is getrokken.
    nu heb ik nieuwe draag armen gemonteerd,en bij pitstop een graden hoek met alu strip/alu schijven besteld om alles eens een keer goed af te stellen.(ook gelijk mijn nieuwe baja)is er ergens een site van hoe en wat of heeft er iemand voor mij advies/fotos hier over.heb op de site van fg gekeken staat wel iets over graden maar niet hoe de strip gemonteerd is met de graden hoek.
     
  2. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.891
    Locatie:
    Schoonebeek
    Achter 4 graden to-in ben je wel nodig, voorkant 2 graden uitspoor moet het ckrs gaan lukken.
    Bovendraag arm iets verder terug dan je ondervoorarmen, deze moet dus ckr 1 stelring verder naar voren staan dan achteren, als je auto dan overhelt in de bochten heb je het wiel nog redelijk recht staan en genoeg grip.
     
  3. maidenlennium

    maidenlennium

    Lid geworden:
    18 jan 2010
    Berichten:
    325
    Locatie:
    klundert
    bedankt daar heb ik wat aan,bestelling van pitstop vandaag binnen gekregen.liniaal en graden meter worden later geleverd,dus nog maar even wachten.
     

Deel Deze Pagina