[ help ] afmetingen motor mount kda20-22l + 3d moter mount

dApT.png

uiCG.png

nf3G.png

Beste Iedereen!

Ik ben bezig een motor mount te ontwerpen in 3d, zie images bij deze post.
Probleem is ik kan nergens een afbeelding vinden van de kda20-22l van bovenaf! + 1 van de motor mount!

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/catalog/HXT25D28.jpg motor

Waarom ik dit vraag?

Omdat ik graag de gaten voor de motor bevestiging in mijn 3d onderdeel wil tekenen en niet achteraf nog eens de boormachine wil pakken. Wie kan me helpen met de afmetingen van de motormount voor de kda20-22l? Iets van een klein tekeningetje van bovenaf met de maten erbij zou geweldig zijn.

Ook zie ik op de foto's dat de motor aan de onderkant nog uitsteekt, ik wil 2 motoren monteren zoals je in mijn 3d tekening kunt zien zijn er 2 "ringen" Waar de gaten in komen waarop ik de motor vast schroef. Momenteel zit er 1 cm tussen geen idee of dit klopt en daar kom ik ook gewoon niet uit zonder maten :(

Wie o wie wil even zn kda20-22l opmete en een tekeningetje maken voor me? Mijn dank is groot

Uiteindelijk is dit het idee en concept
voor een closed motet mount met 2 motoren op endpoint (X8 configuratie met 2 motoren op elke eindpunt van de X )

b4tG.png

b4tG.png

Use as you please ;)
Ik heb alleen die maten nodig ;P
Tekening is op basis van interpretative props en afmetingen kloppen niet met de werkelijkheid

"Normaal" zitten 2 gaten 16mm en de andere 2 (90 graden gedraaid) 19 mm uit elkaar met m3 getapt ...

Back