Na een redelijk snelle ruw bouw van de Robbe Woody en relatief weinig problemen, ben ik aangekomen bij het uitbalanceren van deze mooie zwever....
Servo's er in......
Accu er in......
Ontvanger er in......
Balanspunt uitgemeten, zwever ophangen , en afwachten...
Het staartstuk lijkt gemaakt van lood, als een speer valt de staart naar beneden !
Nou is dit niet m'n eerste zwever en dus zal het toch niet aan mijn bouwkunsten liggen ?
Nou had ik gedacht om er (eventueel) een gemotoriseerde zwever van te maken, en dus dacht ik stop de speed 600 er eens in even kijken wat de neus doet !
Zwever weer opgehangen, ......... en weer gaat de staart als een speer naar beneden !
Voor de gein en uit frustratie een extra accupack in de neus en ziedaar... in balans !!!!!!!!!!
Resten mij nog enkele vraagjes....
Zijn er onder jullie mensen die soortegelijke ervaringen hebben ?
Misschien wel met hetzelfde bouwpakket van de firma Robbe
Is het verantwoord,toegestaan.mogelijk,noodzakelijk,verstandig,...om dit gewicht om te zetten in lood en in de neus te proppen ?
graag uw hulp.
gr Gert
Servo's er in......
Accu er in......
Ontvanger er in......
Balanspunt uitgemeten, zwever ophangen , en afwachten...
Het staartstuk lijkt gemaakt van lood, als een speer valt de staart naar beneden !
Nou is dit niet m'n eerste zwever en dus zal het toch niet aan mijn bouwkunsten liggen ?
Nou had ik gedacht om er (eventueel) een gemotoriseerde zwever van te maken, en dus dacht ik stop de speed 600 er eens in even kijken wat de neus doet !
Zwever weer opgehangen, ......... en weer gaat de staart als een speer naar beneden !
Voor de gein en uit frustratie een extra accupack in de neus en ziedaar... in balans !!!!!!!!!!
Resten mij nog enkele vraagjes....
Zijn er onder jullie mensen die soortegelijke ervaringen hebben ?
Misschien wel met hetzelfde bouwpakket van de firma Robbe
Is het verantwoord,toegestaan.mogelijk,noodzakelijk,verstandig,...om dit gewicht om te zetten in lood en in de neus te proppen ?
graag uw hulp.
gr Gert