!!Help !! E-Maxx wel sturen geen gas/rem

• Topicstarter Topicstarter pcmvdlinde
  • Startdatum Startdatum
P

pcmvdlinde

Guest
Sinds vanmorgen wil mijn E-Maxx alleen nog maar sturen en is de mogelijkheid om gas te geven en te remmen niet meer mogelijk.
Alles stekkers en verbindingen zien er goed uit, bestaat de mogelijkheid dat de EVX-2 regelaar defect is. Of hoe kun je dat precies doormeten ?

Laatst bewerkt door een moderator:
He Hans,

Ja je ziet het groene lampje inderdaad wel even knipperen bij zowel gasgeven als bij het remmen. Wat betekend dat precies dan voor de regelaar ?

haha zal me een klap geven als ie ineens weg trekt over de keukentafel.
Ik zal hem morgen erop aansluiten, en zal het je direct laten weten.
Bedankt alvast he !

ik heb dit met mijn slash gehad, maar het verhaal is heel raar. ik had dus de accu van mijn traxxas villian ex,(boot) hoeveel mah weet ik niet, doet er niet toe. er stond 7.2 volt op, rijd dus minder hard als die normale 8.4. toen ik die dus erop zette dee hij het perfect. maar als er geen gas word gegeven dacht ik dus dat zal wel om de esc gaan want dat is de snelheidsregelaar, iets anders is heel onwaarscheinlijk;)

ik heb dit met mijn slash gehad, maar het verhaal is heel raar. ik had dus de accu van mijn traxxas villian ex,(boot) hoeveel mah weet ik niet, doet er niet toe. er stond 7.2 volt op, rijd dus minder hard als die normale 8.4. toen ik die dus erop zette dee hij het perfect. maar als er geen gas word gegeven dacht ik dus dat zal wel om de esc gaan want dat is de snelheidsregelaar, iets anders is heel onwaarscheinlijk;)

Ik snap van je verhaal helemaal niks, probeer het eens goed uit te leggen.
ps een e-max heeft 2 accu's en in dit geval 2 motoren en 1 regelaar.

mvg Hans

Het is zo dat er ineens tijdens het rijden de auto stopte. De mogelijkheid om te sturen is er wel maar om gas te geven en te remmen niet meer. Er zitten twee accu's in van hyperpack 4600 8,4 V nimh. Ook zijn er twee motoren in de auto te weten titan monster 550. Als ik één motor op één accu aansluit gebeurt er verder niets, ook de regelaar EVX-2 wil niet meer aan. Ik heb het idee dat deze stuk is maar weet het niet zeker. Naar mijn idee moeten ook de motoren gewoon draaien als ik deze op een accu aansluit ?

ja dus 1 van de motor is kapot, ik zou ze dan alle 2 vervangen voor nieuwe of sparen voor een brushless set mamba monster met regelaar.

stuurt ie nog wel nu en gaan er lampjes branden knipperen op de esc?

Back