HELP, een monstertruck

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Jason, 11 aug 2003.

  1. Jason

    Jason Guest

    Hallo iedermaal,

    Ik wil graag een grote terrein auto kopen. Ik heb met verschillende in mijn handen gestaan. Terra Crusher, Protech nitro blast, HPI savage.21

    Zelf vond ik de laatste nog wel de beste. Degelijk gebouwd, trekstarter (moet niks hebben van elekto starter) en mooi afgewerkt.

    Heeft er iemand ervaring met dit soort auto's, laat het me weten! Een bouwpakket in elkaar zetten vind ik niet erg. Graag zelfs!!!

    Iedereen veel plezier met z'n hobby, en laat wat van je horen!!!
     
  2. P@trick

    P@trick Guest

    hey jason.

    Ik stond van de week in de modelbouw shop en hoorde de verkoper zeggen dat de savage een klote auto is om aan te sleutelen maar verders toch wel 1 van de beste offroads.

    ik weet niet wat je voor offroad werk wilt gaan doen maar denk ook een aan een fg marder 1:6

    voor meer info over de savage moet je loud ff spreken pm hem of zo hij heeft er 1 en volgens mij is hij er helemaal weg van
     
  3. vazkhor

    vazkhor Guest

    Heel in het kort:
    koop geen terra crusher, koop geen protech ...

    een savage is leuk ... een madforce is leuk en een tmaxx is leuk ...

    maar kom es kijken op de nederlandse RCMT forum sectie van : www.rc-racingcars.com

    daar hebben we zo'n 50 model monstertruckers en stadiumtruckers.
     
  4. Jason

    Jason Guest

    Over de Terra Crusher heb ik meer negatieve dingen gehoord. En de protech, die heb ik in een winkel in belgie gezien. Die gasten verkopen natuurlijk het liefst spullen uit eigen land. Maar die man ging er wel stoer mee om. Om te laten zien hoe sevig de auto in elkaar zit hield hij de auto voor zich op ooghoogte, en liet hem los!!! Met een harde klap en vier wielen op de betonnen vloer. Hij zag er nog heel uit, maar de spreekwoordelijke vonk sloeg niet over.

    Over Kyosho hoor ik hele verschillende dingen. De ene zegt dat het super is, niet kapot te krijgen. En als het toch stuk is makkelijk te maken.
    De ander zegt dat het shit is, makkelijk kapot te krijgen, en dat maanden wachten op bestelde onderdelen.

    Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties. Ik denk heel sterk dat het de HPI gaat worden. Ook omdat HPI zo slim is geweest om alle explosie tekeningen van de savage op internet te zetten. Ik weet dus al een beetje hoe het monster in elkaar zit.

    Maar nogmaals bedankt
     
  5. MobFigure

    MobFigure Guest

    vraag het aan loud die heeft een savage
     
  6. vazkhor

    vazkhor Guest

    voor de tmaxx "exploded views" kun je kijken op http://www.t-maxx.com/

    geloof mij ... die kan quality wise aan een savage tippen en is mogelijk zelfs beter (let wel mogelijk).

    Overigens toen ik de vering van mijn truck wou testen heb ik em van de tweede verdieping uit het raam gegooit .... en hij sloeg NIET met de chassisplaat tegen de grond ... dus ehm .... :roll:
     
  7. LouD

    LouD Guest

    Hoi Jason, hier het zelfde bericht wat ik je via prive had verstuurd:

    De auto kan voor zo ver ik weet echt alles aan zolang je maar goed land ;) 60km/h tegen een paal aan is niet aan te raden ;) Mijn auto werdt van links met 40km/h aangereden door een andere savage. Er waren alleen 2 asjes krom en het plastic was nog heel :) Dus ja, hij voldoet super aan mijn verwachtingen :)

    Als ik de koop over kon doen? Ja, maar dan zou het nu de Savage SS worden :) Dat is een zefbouw pakket met een sterkere motor en nog wat andere extra leuke dingen.

    Ik heb er ook nog een achteruitrij functie ingebouwd, en de electrische starter heb ik gekocht :)

    Ik wil niet anders :D

    :offtopic:
    Ga je de 31e naar Amersfoort? :) Die lokatie is echt super :D Ben er afgelopen zondag geweest. Ik ben nu trouwens ook lid van RCMT :D
     
  8. vazkhor

    vazkhor Guest

    OT: yep ..., als een maat van mij kan rijden dan kom ik met hem mee ... :)

    als het goed is word het in ieder geval een lekkere drukke meeting, en da's altijd leuk .....
     

Deel Deze Pagina