HELP geen bouw tekeningen

• Topicstarter Topicstarter SSJMZ
  • Startdatum Startdatum
S

SSJMZ

Guest
Hey,

Ik heb een tijdje geleden een boot gekregen en deze heeft nog geen boven bouw. Nu was mijn vraag of iemand deze boot herkent en mij kan zeggen waar ik bouw tekeningen vandaan kan halen. Ik ben zelf ook al opzoek geweest over internet maar ik kan niks vinden wat er op lijkt.

Alvast bedankt

Martijn

Foto's:

SSJMZ - Photobucket - Video and Image Hosting

(hopelijk werkt de link want dit is de eerste keer dat ik photobucket gebruik)

*EDIT*

Modelbouwforum.nl - Fotoalbum van SSJMZ: Mijn Speedboot

Ik heb de foto's ook maar gelijk in een fotoalbum geupload.

Laatst bewerkt door een moderator:
heej ik heb gezocht voor je maar kon niks vinde maar het is toch niet zoon hele ramp als je geen bovenbouw heb op tekening dan;)
je kan het ook zelf ontwerpen:) hoeft niet zo heel moeilijk te zijn weet niet of u ervaaring heeft met bouwen van een boot?

nick,

Is de Graupner Azimut Challenger.
Atlantic-Challenger.jpg

Googelen en je vind van alles. Ook hier op het forum
Graupner Azimut Atlantic Challanger 2

Hey,

In ieder geval bedankt. Nee ik heb totaal geen ervaring met een boot bouwen. Ik heb meer ervaring met de brandstof auto's ;)

martijn

Hey,

Hartstikke bedankt :D

Ja ik heb op google gezocht alleen als je geen zak verstand ervan hebt is het toch moeilijk te vinden hoor :P

Martijn

Ja dat dacht ik ook dus ben gaan kijken:

https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AA?suchbegriff=2180&ers=1

Maar ik zie het er niet tussen staan. Ik heb ook nog trimflappen nodig deze staan wel op de site alleen er staat bij dat dit niet meer wordt gemaakt. Kent iemand toevallig nog een adresje waar deze liggen anders moet ik ze zelf van aluminium gaan maken.

Als iemand hier zelf zo'n ding heeft welke accu's kan ik er het beste inleggen want ik zat zo beetje rond te kijken en daar zit ook nog flink veel verschil in. Ik heb dus totaal geen ervaring met modelboot bouw vandaar de vraag ;).

hrfyhfsgdfg

Deck zu AZIMUT
Best.-Nr. 2180.3 EUR 31,70 *
* unverbind. Preisempfehlung inkl. MwSt.

Zur Merkliste hinzufügen

Druckansicht
Weiterempfehlen

Dieser Artikel ist lieferbar

Ik heb alles gevonden wat ik gezocht bedankt iedereen ;) Topic kan gesloten worden

Back