HELP Geen email van abo's meer???

HELP!!

Weet iemand waarom ik van abo's op items van het forum geen email's meer van ontvang (Robert?)? Terwijl ik de laatste mail van deze onderwerpen toch echt aangeklikt heb :? :? :? .

Hier heb ik nog niet eerder last van gehad. Nu moet ik wel zeggen dat ik onlangs een nieuwe labtob heb gekregen. Dus ik heb laatst alle laatste emails van ale items waar ik een abo op heb nog eens nagelopen en aangeklikt maar zonder resultaat :( :(

Hebben andere er ook last van ??

Weet iemand ook of er een overzicht beschikbaar is van alle items waar je een abo op hebt (zoals je in de Amerikaanse fora ziet)?

Ik hoop dat iemand met verder kan helpen.

Groet,
Alex

Hee Alex,

ik moet je zeggen dat ik ook wel eens het idee heb dat niet alle abbootjes worden door gezonden :-(

Grt,
Berto.

Ook ik krijg nog van slechts 2 draadjes een berichtje als er een nieuwe post is...

Ik heb hetzelfde probleem, al lang. Volgens Robert was dat te wijten aan de hoeveelheid mails die het forum verzend, daardoor bezien sommige providers het als spam.

TM

mestdaght zei:
daardoor bezien sommige providers het als spam.

Dan zou die mail toch bij ongewenste mail terechtkomen? Al die andere mailtjes van het forum komen wel binnen, waarom die paar andere niet dan?

Grt.

Mij gebeurt het wel eens dat ik 3 x mail ontvang van 3 verschillende reacties terwijl ik er noggeneens de tijd voor heb gehad om het topic te bekijken

Back