beste leden
ik zit met het volgende probleem.
nu is voor de 2de keer mijn 4in1 doorgebrand tijdens het vliegen ik baal hier enorm van ik heb zelfs de 4in1 afgezekerd
voor hoofdmotor 8amp mini glaszekeing
voor staartmotor 3amp mini glaszekering
main motor type extreme 380x ´
tail motor type extreme dd
accu 11.1v 800mah
accu 11.1v 850mah
ik heb de rode kabel gebruikt voor het afzekeren
afgezekerd tussen hoofdmoter en 4in1
het is steeds de hooftmoter unit die doorbrand
de hoofd moter stond plots stil tijdens het hoveren 1.5mtr in de lucht leek wel dat hij in een keer geblokeerd werd dit was de eerste keer ook het geval is dit een normale reactie als de 4in1 doorbrand?
en hoe kan het dat de zekering zijn werk niet gedaan heeft?
is een snelle zekering
tussen de eerste 4in1 en de 2de 4in1 zit mischien 2 weken en ik vlieg elke dag.
in totaal nu 3 4in1 besteld in anderhalve maand tijd (1ste x eigen schuld +/- omgedraaid)
zo word de heli wel duur voor een fp een KDS 450s al uitgegeven

wie kan mij helpen
ik zit met het volgende probleem.
nu is voor de 2de keer mijn 4in1 doorgebrand tijdens het vliegen ik baal hier enorm van ik heb zelfs de 4in1 afgezekerd
voor hoofdmotor 8amp mini glaszekeing
voor staartmotor 3amp mini glaszekering
main motor type extreme 380x ´
tail motor type extreme dd
accu 11.1v 800mah
accu 11.1v 850mah
ik heb de rode kabel gebruikt voor het afzekeren
afgezekerd tussen hoofdmoter en 4in1
het is steeds de hooftmoter unit die doorbrand
de hoofd moter stond plots stil tijdens het hoveren 1.5mtr in de lucht leek wel dat hij in een keer geblokeerd werd dit was de eerste keer ook het geval is dit een normale reactie als de 4in1 doorbrand?
en hoe kan het dat de zekering zijn werk niet gedaan heeft?
is een snelle zekering
tussen de eerste 4in1 en de 2de 4in1 zit mischien 2 weken en ik vlieg elke dag.
in totaal nu 3 4in1 besteld in anderhalve maand tijd (1ste x eigen schuld +/- omgedraaid)
zo word de heli wel duur voor een fp een KDS 450s al uitgegeven


wie kan mij helpen