help !!! hep vraag

tuurlijk aleen beetje verschil in schaal verhouding maar t kan uiteraad wel moet je maar ff verder vragen of iemand t al eens gedaan heeft en of daar foto's van zijn want ik heb geen idee hoe t dr uit ziet als je schaal 1:16 spul op een 1:14 vrachtwagen plakt

ik weet wel dat dat wedico spul schreewend duur is en dat mij bij t horen van de prijzen de lol dr al af is

Topic opgeknapt.

Graag een beetje letten op: spelling, leestekens, beleeft taalgebruik.
Oh ja, met een duidelijke titel is ook niets mis. :wink:

Kijk eens bij Zwaluwmodelbouw
onder "Nieuwe Products" dan "vrachtauto's" staan verschillende accessories voor tamiya trucks.

over tamiya trucks met wedico accessories weet ik niets. Volgens mijn wel een in het verleden gezien.
Volgens mijn zie je op het eerste moment niets, maar met een nauwkeurige blik kan je ze er wel uithalen.

sterkte met je beslissing, misschien melden nog mensen die het wel hebben toegepast. :roll:

Hey, ik ben nu met een scania bezig en daar heb ik wedico luchthorens en wedico uitlaten voor. Ik vind persoonlijk dat je er niks van ziet dat het een andere schaal is en het staat er gewoon mooi op. Ik weet ook dat die lampenbeugels van wedico ook op tamiyas passen dus met de meeste asseccoires is het geen probleem. Alleen moet je soms even wat extra gaatjes boren om het te monteren!
Sander

Back