help:ik wil een link van....

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door TurkichAirlines, 17 sep 2005.

  1. hallo allemal ik heb een vraagje ik maak graag bouwdozen van pasagiers vliegtuigen kunnen julie me helpen?Ik wil weten waar ik di eka kopen maar ik kan maar geen site vinden al kijk ik in de winkels op internet dan zi eik telkens de zelde maar ik wil ook andere bekijken en kopen hebben jullie mischien tips of links alvast bedankt...
     
  2. Maar ik ga snel verder ik heb ooit een boeing gehad met een spaceshutle.Die is kappot gegaan,die wil ik weer maar kan ik nergens meer vinden.Dus weten jullie mischien links van winkels met andere vliegtuigen (liefs passagiers vliegtuigen) dan ben ik daar heel blij mee.Want over ind je de zelfde vliegtuig bouwdezen.Dus ik wil graag een site/link van een ander winkel ofzo,


    Bedankt,
    Renan
     
  3. het makkelijkst is het om de sites van de leveranciers te bekijken. eventueel kan je dan naar een lokale shop te gaan om de gevonden modellen te bestellen.

    anders kan je ook op koop/verkoop siters kijken zoals marktplaats en ebay

    Na een paar minuten op google kwam ik deze site tegen

    COMMERCIAL AIRLINER Model Kits
     
  4. Bedankt,

    Mensen die meer tips hebben of\links graag...
     
  5. oei die site doett niet hooor
     
  6. Bij mij wel hoor :arrow: gewoon met internet explorer

    hier een lijst met de verschillende fabrikanten. Dan kan je ze zelf op Google opzoeken

    Academy; Academy Minicraft; Ace; Addar; Advent; Aeroclub; Aero Team; AHM; Airfix Of America; Airfix; Airfix Craftmaster; Airfix-Gunze Sangyo; Airfix-Humbrol; Airframe; Air Lines; Airmodel; Aliplast; AMT; AMT-Ertl; AMT-Frog; AMT Hasegawa; AMT-Matchbox; Aoshima; Arii; Aurora; Aurora-Heller; Azur; Beechnut; Blue Ribbon; Brifaut; Broplane; Buzco; Cap Croix De Sud; Central; Classic Plane; Comet; Condor; Contrail; DML; Dubena; Eagles Talon; Eidai; Eldon; Emhar; Encore; Entex; Esci; Esci-Ertl; Esci-Scale Craft; Execuform; Fine Molds; Formaplane; Frog; Fujimi; Fujimi-AHM; Fujimi-Bachmann; Fun Model; Glencoe; Greenbank Castle; Hasegawa; Hasegawa-Minicraft; Hawk; Heller; Heller-Humbrol; Hobby; Hobbycraft; Huma; I.D. Models; IMC; Italaerei; Italeri; ITC; Johan; Kader; Kangnam; Keil Kraft; KP; Kovozavody Semily; Leoman; Libramodels; Lindberg; LS; Mania Hobby; Master Craft; Matchbox; Meikraft; Merlin; Minicraft; Mir; Monogram; MPC; MPM; MRC; Nichimo; Nitto; Nitto Kagaku; Nova; Novo; ODK; Paramount; Pegasus; Pioneer 2; Plasticart; PM; PZW; Rare Plane; Red Star; Renwal; Revell; Revell-Ceji; Revell Italaerei; Revell-Monogram; Revell Takara; Ringo; Roseplane; R.P.M.; Scarabee; Siedlce; SK; Smer; Starfix, Sunny of Japan; Supermodel; Tamiya; Testors; Testors-Fujimi; Testors-Italeri; Trumpeter; 12 Squared; UPC; US Airfix; Veeday; VP; Waku; Williams Bros.; Wings 72; ZPTS Plastyk
     
  7. Dirk

    Dirk Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 aug 2002
    Berichten:
    5.032
    Locatie:
    Baarn
    De shop in Nerderland en daarbuiten is de Luchtvaart Hobby Shop in Aalsmeer(derbrug) ... alles op het gebied van luchtvaart .... boeken, bouwpakketen, display modellen Flightsimulators etc....en ook van alles voor de 1:1 vlieger .......
     
  8. Raar alles waar ik op klik doett niet maar ik zoek strax wel opeen andere computer boven.Bedankt trouwens
     
  9. Dirkik heb een vraagje ik zie heel veel modelbouwdozen maar zijn het wel echte om in elkaar te zetten want mischien is het een kant en klare
     
  10. Roger B.

    Roger B. Guest

    Als ik me niet vergis was de boeing met space-shuttle (eind jaren tachtig gok ik?) een model van Revell, misschien nog leverbaar al betwijfel ik dat.

    M.B.T. spelling perikelen....

    Laat iedereen in zijn waarde, maar ondanks dat dit een modelbouwforum is en geen spellingforum staat in de huisregels toch echt een stukje dat getracht moet worden in juist ABN te schrijven zodat het voor iedereen leesbaar is.....
     
  11. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Zo, even grote schoonmaak gehouden hier...

    Renan, als je ons zo graag wil leren kennen, is het niet verstandig om te gaan schelden. Daar zijn we hier niet blij mee.
    Als je antwoorden wilt op je vragen, zal je je postings wat leesbaarder moeten maken. Even investeren in komma's, punten, hoofdletters, je bericht nakijken of het leesbaar is is geen weggegooide tijd. Natuurlijk kan er een fout doorheen glippen, daar valt niemand over. Maar een beetje opletten wat je schrijft is nooit verkeerd.

    Als bepaalde site's het niet doen op je computer: staat je firewall misschien aan of je virusscanner op een vrij hoog niveau?

    Roel
    Moderator
     
  12. Mensen kunnen jullie niet lezen? ik heb sorry gezegt en ik ging gewoon verder en jullie beginnen weer pff dit is geen foutverbeter forum ga eens manieren leren.PFFFF
     
  13. Waarom betwijvel je dat? Er zijn vliegtuigen uit de tweede wereld oorlog waarom niet die van Boeing met Spaceshuttle?ik heb er zef 1 gehad maar mijn moeder moest weer eens schoon maken en toen:KRAK kappot.Ik zou hem graag weer hebben ik zoek me kappot.Maar het hoeft niet persee van Revell te zijn.Het mag ook andere merk.Maar ik heb deze keer mijn best gedaan om zorgvuldig te schrijven,en ik zal er beter op letten,


    Renan
     
  14. Dirk, hartstikke bedankt voor de tip maar er zijn bouwdozen van schaal 1:500(heel klein dus)die zijn wel 30 euro dat vind ik een beetje duur en 256 euro voor 1:100 is ook duur.Maar ik kijk verder en zoek nogsteeds naar boeing met spaceshuttle die is zooooooo GAAF heeft iemand tips of weet eimand die te vinden ik hoor het graag Bedankt,

    Renan

    p.s (niet slecht bedoelt dirk)
     
  15. er is mij ooit verteld dat ik netjes op mijn antwoord moet wachten ik zit met wallen oder mijn ogen en kopjes koffie te wachten.....
     

Deel Deze Pagina