help me kiezen

• Topicstarter Topicstarter alexiegti
  • Startdatum Startdatum
A

alexiegti

Guest
beste mensen ik zit er over te denken een truck aan te schaffen maar ik kom er niet uit ik wil niet meer als 100 euro aan de truck+afstandsbediening zelf besteden en ik weet ook niet wat voor model maar een americaan is wel cool mail me ff :arrow: alexander_vanderleij@hotmail.com

welkom op het forum

ik ben zelf geen model trucker
maar ik weet wel dat je het niet met €100 red

een nieuwe truck kost al zoon €400
en de zender/ontvanger €200
weet niet als dit klopt hoor maar wel in deze richting

mvg mike

met 100 euro red je het inderdaat nooit een hele simpele truck kost zo 300 tot 400 euro
misschien is de bart smit een idee of wat te kopen :wink:

erg grapig ja maar ik heb er al wat gezien op een site maar ik heb problemen met mn gesgiedenis

ze maken geen grapje hoor, de prijzen die genoemd zijn zijn nou eenmaal actueel..
Voor 100 euro zal je geen truck van tamiya of wedico etc kunnen kopen incl afstandsbediening
De truck hobby is nou eenmaal duur, en het hangt natuurlijk af van je eisen en wensen 8)

grtz jurriaan

Ik wil ook graag beginnen met RC trucks, en ben er allang achter dat het meer kost als € 100,=.....
Maare, mocht je die site weer gevonden hebbe.....laat het mij dan ook ff weten!! ;)

Hallo Alexiegti,

Ik heb nog een Mercedes truck met aanhanger staan met zender in de schaal 1 op 24 voor 50 euro.

En ook nog een Volvo FH-16 met oplegger en zender in de schaal 1 op 20 voor 60 euro.

Het is dan wel geen Tamiya, Robbe of Wedico, maar wel betaalbaar om te beginnen.

Als je interesse hebt moet je maar even een mailtje sturen dan krijg je de foto's.

Groetjes Marcel.

Hallo Nicolas,

Het is geen uitverkoop maar een beetje ruimte creëren omdat ik sommige dingen dubbel heb.

Alleen degene die erom vraagt (sjon) geeft geen antwoordt op hetgeen hem wordt aangeboden.

We zien wel hoe het gaat lopen, ik krijg langzamerhand toch wel een beetje ruimte hoor.

Groetjes Marcel.

Hallo Sjon,

Sorry, maar ik bedoelde Alexander, maar de aanbiedingen hier boven gelden ook voor jou.

Hij was op zoek naar een vrachtwagen onder de 100 euro en daar heb ik er twee van staan een klein stukje hier boven.

Tevens heb ik ook nog een FH-12 met kiptrailer staan kompleet rijklaar, met verlichting maar zonder zender voor 400 euro.

Groetjes Marcel.

Okee, ik dacht al..... :lol: Is dat in elk geval weer duidelijk !!!
Thanx voor de aanbieding, maar ik zoek eigenlijk een nog te bouwen truck.
Wil liever zelf een in elkaar zetten.

ik heb er een staan nog nieuw in de doos
schaal 1/14 amerikaans model
voledig klaar uitpakken en rijden
met licht geluid
vrij mooi afgewerkt
met zender en bat.
prijs is 89 euro

ney ik hb mn oude speelgoed eens goed onderzocht en ik vond een emek 1:25 scania model zoals deze hier staat een pagina waar ze te koop zijn en hier gaa ik electronica enzo in bouwen

Back