HELP ME

• Topicstarter Topicstarter alexiegti
  • Startdatum Startdatum
A

alexiegti

Guest
beste mensen ik ben een jongen van 13 jaar en ik zoek een club in de buurt van wierden of almelo

ik zoek eigelijk een club voor vrachtwagentjes of bootjes

sorry dat ik het geen scheepen noemde maar ik wou een club in de buurt van almelo

www.HMBC.nl - klik op "Nederlandse versie" - klik links in het menu op "Andere clubs" en je krijgt een overzicht van vrijwel alle scheepsmodelbouwerverenigingen in heel Nederland.
Duidelijker kan ik het toch niet maken?

Wat Roel bedoelt is dat je gewoon even wat verder moet graven in de site van de HMBC, en dan zul je zien dat er dus een modelbouw vereniging in Almelo zelf zit namelijk de MBA, en het officiele adres -voor zover dat nog goed is, hun homepage is ook al niet meer opvraagbaar- is De Smorre, W.M. Dudokpad 1, 7605 DH te Almelo. Wat de HMBC echter niet laat zien is dat de MBA hun vaarwater heeft bij visvereniging Vislust aan de Slachthuiskade te Almelo. Tenminste, daar houden ze altijd hun Open Dag waar ik met mijn vereniging ook wel 's gevaren heb bij hun jaarlijkse Open Dag. Dit jaar heeft de MBA trouwens ook weer een Open Dag en wel op zaterdag 5 mei (uitnodiging net binnen gekregen!), dus een goede gelegenheid om dan gelijk 's te kijken en wat er allemaal mogelijk is voor je. Bij die Open Dag staan meestal ook de vrachtwagens en auto's (electro) van een vereniging uit Epe, dus vang je gelijk 2 vliegen in 1 klap.
Wil je meer (of eerder) info over de MBA dan kun je 's mailen naar: fransmensink@wanadoo.nl
Die zal ongetwijfeld wel meer kunnen zeggen over het wel en wee van de MBA, clubdagen, lidmaatschap, enz.

Groeten,
BJ

Back