F f-16 Guest 10 mei 2008 #1 ik maak een grumman F-6 hellcat van revell (schaal 1/72) maar de cocpi-kap is kapot weet iemand hoe ik zelf een kap kan maken?
ik maak een grumman F-6 hellcat van revell (schaal 1/72) maar de cocpi-kap is kapot weet iemand hoe ik zelf een kap kan maken?
charger 10 mei 2008 #2 ik denk zelf dat het makkelijker is om hem te bestellen, dan om hem zelf te maken.. vraag het andres eens op MODELBROUWERS.NL, forum, kennisbank en winkel voor modelbouwartikelen, daar zitten mensen die dr meer vanaf weten . wellicht heb je daar wel resultaat . Groeten, Ruben Laatst bewerkt: 10 mei 2008
ik denk zelf dat het makkelijker is om hem te bestellen, dan om hem zelf te maken.. vraag het andres eens op MODELBROUWERS.NL, forum, kennisbank en winkel voor modelbouwartikelen, daar zitten mensen die dr meer vanaf weten . wellicht heb je daar wel resultaat . Groeten, Ruben
T timvaneert Guest 11 mei 2008 #3 Of je stuurt een mailtje naar de klantenservice van Revell ik zweer het daar is gewoon echt de beste service die er bestaat!
Of je stuurt een mailtje naar de klantenservice van Revell ik zweer het daar is gewoon echt de beste service die er bestaat!