help met keuze van een auto

• Topicstarter Topicstarter brainstormer
  • Startdatum Startdatum
Als ik jou was, zou ik de hong nor gewoon kopen. Hoe langer je blijft kijken, hoe meer je in de war raakt. Ik spreek uit evaring! Het is natuurlijk veel geld, en je wilt de juiste keuze maken, maar in dit tijdperk kun je bijna geen foute auto kiezen. Al zou ik nu niet voor de Savage 3.5 kiezen, aangezien die weer wat ouder is. Er is immidels een Savage X, de opvolger. De Hongnor is een mooie wagen, zag hem laatst bij PK staan, is lekker groot, alles is erg stevig, en hij is goed voor alle ruige werk!
Het groote verschil tussen de savage en de hongnor is vooral het rij principe, de Hongnor kan je veel beter bochten maken, en de savage is puur om te bashen. Met de Hongnor kan je ook deelnemen aan de truggy cup.

Succes met je keuze!

Ik zou inderdaad ook voor de Hong Nor gaan , is een combinatie van 2 van de leukste auto's eigenlijk .. Monstertruck en buggy.

Qua rijgedrag vergelijkbaar met een buggy , maar dan met de veerweg van een monstertruck....

Ik heb afgelopen zomer/herfst regelmatig 2 man met een CRT van Hong Nor zien rijden en dat ging heel goed en bleef ook ondanks alle backflips en vooral de pogingen daartoe :p erg goed rijden zonder veel schade ...

ik ga toch voor de hong nor mutilator
ik heb een e-mail gestuurd naar quartel een modelbouw winkel in roosendaal en kreeg dit als antwoord
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb nog nooit gehoord van de hong nor multilator Sterker nog we weten niet eens wat het is.
Met vriendelijke groet,
Quartel Modelbouw b.v.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb nog nooit gehoord van de hong nor multilator Sterker nog we weten niet eens wat het is.
Met vriendelijke groet,
Quartel Modelbouw b.v.
lol, doen niet eens de moeite om 5 seconden te googlen. Goe bezig!

keuze van de auto

In deze prijsklasse is dit een goede auto.

Groeten arjan

dit is het pakket van mutilator wou kopen
www.pkracing.nl ART nummer:HN2107PK
is een heel pakket met extra spullen
of tewel bij roal racing
Mantis 1/8 Truggy RTR (EU Type)
http://www.rcshoproal.nl/shop/index.html

dees zit er allemaal in de mutilator=€510

MET COMPLETE STARTSET, INCLUSIEF ALLE BENODIGDE ACCU'S, LAAD APPARATUUR, FAIL SAFE ETC
# MUTILATOR MET 4.1cc FORCE MOTOR, MET ALLES WAT JE NODIG HEBT OM TE KUNNEN RIJDEN IN SUPER COMPLETE UITVOERING Als je deze Truggy echt compleet wilt hebben met alles wat je werkelijk nodig hebt, in een goede uitvoering, is deze set wat je hebben moet. Buiten de auto met motor en body bevat deze set:de complete PK start set met
# gloeiplugdriver met meter, incl. 3600 MAh accu
# alles in één lader voor de gloeiplug driver, de zender en de ontvanger accu (alle accu's kunnen daarmee tegelijkertijd of apart geladen worden)
# een blik brandstof
# een vulfles
# een gloeiplug annex wielmoer sleutel
# een reserve gloeiplug
# lijm voor de banden
# locktite om schroeven te borgen
# een sporttas waar je alles in mee kunt nemen
# en een boekje van PK zelf met allerhande nuttige informatie voor beginners en gevorderden
# een uitgebreide Futaba 2PH stuurwielzender met ontvanger
# een standaard gas-rem servo
# een extra sterke 15 kg.cm stuurservo
# een 1700 mAh NiMh accu voor in de zender
# een 5 cellen NiMh accu pack als ontvanger accu
# een schakelaar met laadaansluiting (zowel de zender als de ontvanger accu worden geladen door er een stekker in te steken, dus je hoeft niets los te halen)
# en als compleet maker ook nog een fail safe welke voorkomt dat de auto op hol kan slaan in geval van storing of buiten bereik van de zender raken van de auto.
Bij deze set heb je eigenlijk wat rijden betreft niets meer te wensen over!

en de mantis=€479 oude prijs=€530

Ready-to-Run
The Mantis comes pre-built, with factory driver set-up, multi-color printed body, and includes an AM radio system with a high torque steering servo and a mini-receiver. The tires are pre-glued on lightweight dish wheels. The kit includes all Allen wrenches, a multi socket wrench, glow-plug igniter, and a 500cc fuel bottle, the only thing left to buy is batteries and fuel!

Features:

* 3mm Aluminum Chassis
* Aluminum Upper Deck
* 4WD Shaft-Drive
* Powerful Axial .28 Spec 1s Pull Start Engine
* Adjustable Suspension
* Fully Sealed Bearings
* Aluminum Shocks with 3mm shock shaft and 14mm piston
* Aluminum Shock Towers
* Composite Suspension Arms
* Polished Tuned Exhaust Pipe
* Sealed Receiver Box
* Sealed Center Gear Box
* Two Stage Air Filter
* Exclusive Ultra Low Diff design for lower center of gravity
* 4 Bevel Gear Differentials
* Unique Braking System with Dual Brake Disk
* Rubber dampened hinge pin pivot points for better bump absorbsion and increased durability
* Thick composite chassis braces front & rear
* High-tech Radio System with hi-torque steering servo
* Laydown Steering Servo
* Axial Terra-izer Tires
* Lightweight Axial Dish Wheels
* Low profile Axial Mantis body
* Fully printed, decaled and trimmed body
* Floating front and rear differentials
* Universal Joints all around
* Axial Fuel filter with fuel tube holder
* 5 cell 1100mAh receiver battery pack with trickle charger
* 150cc fuel tank with built in splash guard and drain
* Fuel Bottle
* Glow Plug Igniter
* Cross Wrench
* Convenient carry handled box

All you need is fuel and AA batteries and you are ready to go.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back