Help, mijn stock-citrix esc heeft ineens een achteruit

Zoals de topictitel al aangeeft, mijn citrix regelaar heeft ineens een achteruit.
Ik weet niet hoe het zo is gekomen. Afgelopen vrijdag gereden. Het enige wat ik merkte was dat de regelaar eventjes heeft ingehouden bij het accelereren. Daarna merkte ik dat de ventilatoren langzamer gingen draaien, als ik de auto vasthield en de banden liet spinnen op de werkbank (bij een volle accu).
Ik dacht dat het aan mijn accu lag, temeer omdat het met een andere accu wel goed ging. Na het opladen van de accu, heeft ie dat niet meer gedaan.
Maar aan het einde van de avond merkte ik ineens dat mijn auto achteruit kon rijden.

Ik rij dus een Xray T3-2011, met de citrix stock regelaar en de Speedpassion 13,5. De accu's zijn twee nanotechs van hobbyking, 65-130C

Ik heb de esc ook al even aan het inregelkastje gehangen, en gereset, maar dat hielp niet.
Wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt:
Normaal gesproken zou het niet moeten kunnen. Maar zoals overal zijn er uitzonderingen.
Ik heb vaker een Cirtix meegemaakt die achteruit kon.
Daarnaast worden de sensor prints zowel voor Cirtix als andere regelaars gebruikt die wel achter uit kunnen. Wie weet wordt er zo nu en dan een programmeerfoutje gemaakt of een verkeerde print in een regelaar gestopt.

Hoe je er weer af komt zou ik niet weten.. misschien heb je daarvoor weer de andere programmeerkaart nodig van de andere regelaars waarin hij gebruikt wordt.

Geloof mij, dat zou je op 10 meter afstand al meteen zien. Mijn soldeer kwaliteiten zijn echt van het nivo van een 1e jaars VMBO leerling, die het 2e jaar nooit meer gehaald heeft.

Back