Goedenavond, ik heb een Multiwii quad van een forumlid overgekocht.
Wat dat betreft ben ik compleet nieuw met het multiwii gebeuren.
ik gebruik voor de besturing, goedkope esky zender en esky ontvanger 6kanaals 35mhz.
Als ik mijn quad wil starten hoor ik al aan de motoren dat ie stottert zeg maar, het loopt niet in 1 mooie lijn.
Als ik ook maar iets Throttle geef dan flipt hij meteen over.
Nu heb ik em in mn hand gehouden en heb dan het idee dat hij naar welke kant ik hem ook opricht hij wil kantelen in die richting dat ik hem wijs.
Is er een speciale manier voor het plaatsen van de Gyro ? (WMP)
Er zit een clone versie van de WMP op. maar de vorige eigenaar heeft em ook gevlogen.
Nu hoor ik mensen denken vraag die dan maar dat is niet altijd even makkelijk.
Ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft zodat ik hem normaal kan gaan testen.
Mvg
Wat dat betreft ben ik compleet nieuw met het multiwii gebeuren.
ik gebruik voor de besturing, goedkope esky zender en esky ontvanger 6kanaals 35mhz.
Als ik mijn quad wil starten hoor ik al aan de motoren dat ie stottert zeg maar, het loopt niet in 1 mooie lijn.
Als ik ook maar iets Throttle geef dan flipt hij meteen over.
Nu heb ik em in mn hand gehouden en heb dan het idee dat hij naar welke kant ik hem ook opricht hij wil kantelen in die richting dat ik hem wijs.
Is er een speciale manier voor het plaatsen van de Gyro ? (WMP)
Er zit een clone versie van de WMP op. maar de vorige eigenaar heeft em ook gevlogen.
Nu hoor ik mensen denken vraag die dan maar dat is niet altijd even makkelijk.
Ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft zodat ik hem normaal kan gaan testen.
Mvg