Help!!!! Naza M Lite Instellen????

Heb je throttle end point calibratie gedaan na calibratie van je zender, oftewel zijn je regelaars op je ontvanger en zender de eindpunten ingeleerd, zender uit, gas vol aan, zender aan, stroom op je disco, wachet voor de piepen, dan gas dicht, bevestegings piep, stroom van je disco en zender uit[emoji1303]

Anders als dat niet lukt alle regelaars appart zoals boven beschreven.

Ps vergeet niet.....props eraf[emoji12]
 
moet i wachten tot dat het piepen van de regelaar ophoud en dan verder met het verhaal of tijdens ht snelle piepen het gas naar beneden doen
 
heb alle motoren gecalibreerd en heb ze toch nog eens na gekeken op de naza...

na de motoren zacht te laten draaien en de TBS van de grond te pakken heb ik de naza op ATTI gezet en kwam
tot de conclusie dat wanneer ik de TBS naar links helde dat dan de linker motoren ook aan gingen.:(
dus de TBS kreeg nog een extra duw naar links ipv dat deze hem corrigeerde naar rechts.
Heb dus toen de motor aansluiting op de naza nog maar eens goed bekeken en hiermee gaan stoeien.
motor 1 op 4 en motor 2 op 3 enz enz enz enz

na een aantal van deze opties gehad te hebben kwam ik er achter dat dit dus het probleem was dat de TBS dus elke x
om viel bij het proberen te starten.

Na veel stoei werk en veel hulp van het forum:worship: hiero heb ik toch eindelijk mijn TBS weer aan het vliegen :thumbsup::thumbsup:
 
Back
Top