Help speed 400 probleem.

Hallo,

in mijn protech boomer heb ik een speed 400 van graupner zitten.
Nou heb ik vanmiddag een "Klappluftschraubenset"gekocht waarin 2 bladen en een spinner ed. zaten.
Ik vond ze in de winkel er al TE groot uit zien maar thuisgekomen en gemonteerd zie ik dat de spinner ongeveer 1 cm aan weerszijden uitsteekt.
Dit terwijl deze gemaakt zou zijn voor speed 400 motoren .
De prop past verder wel goed en lijkt ook de goede grote te zijn maar die menemer en die spinner :? Of hoort dit zo? wie o wie helpt mij?

De spinner diameter wordt bepaald door de aansluiting met de romp, niet door de motor. Het gat is gemaakt voor een Speed400 as, dat is alles. Zie het van de zonnige kant, je kunt deze spinner straks op een toestel met een grotere neus gebruiken.

voor klapschroeven bestaan er verschillende maten spinners, afhankelijk van je rompdiameter kies je dan de juiste maat, je hebt dus de verkeerde vast... als je kan, terug naar de winkel en ruilen...

BTW, Protech heeft zelf ook zulke spinners, metaal met klemsysteem ipv de minder stevige inbusvijsjes.

Kris

Ik heb hem gezecht dat de romp 1mm dik is en hij zei dat deze dan goed was, hij wist ook welk vliegtuig ik bedoelde want die had hij mij zelf aangesmeert :P .

Bij de weg ron , die man van van der stad heeft mij een vliegtuig cadeau gedaan , het is een solwflyer die met hoogte en rolroeren bestuurt wordt .
Weet jij iemand op de club die mij ermee verder kan helpen want ikzelf heb voor zlowflyers geen spul (als je micro servo's en een 8, 4 volt accu en lader spul noemt) en er moet nog wel iets aan gebeuren .

Back